2016. okt 27.

A 42. hét kedvencei

írta: Fashionline Hungary
A 42. hét kedvencei

fotojet_design_3.jpg

Igen, máris újabb top 5, most értem utol magam. Ismét annyi, de annyi szuper terméket találtam, nagyon nehéz volt kiválasztani az 5 legjobbat belőle. De megcsináltam:

 

#1 - Mittersisters táskadísz

14711483_1265852986778630_8778413242028986744_o.jpg

Juditu Facebook oldalát régóta követem, imádom amiket csinál, mindig örömmel olvasom cikkeit. Egyik nap kitette ezt a névre szóló édes, rojtos táskadíszt, amit a barátnője készített neki. Rögtön átnavigáltam a Facebook majd a weboldalára is. A táskáit is érdemes megnézni, nagyon egyediek, igazán közel áll hozzám a stílus amit képvisel. ITT ti is megnézhetitek. Visszatérve erre a kis rojtos díszre, azt hiszem bővült a karácsonyi kívánságlistám. ;)

 

#2 - Timberland cipő

fullsizerender_20.jpg

Hm. Szerelem. Őszi és nagy. Barna is, bőr is, kényelmes is és még Timberland is. Az Office Shoes Instagramján bukkantam rá egy nyugodt esti órába és azóta nem tudom kiverni a fejemből. Ezért és az ehhez hasonló termékekért szeretem az őszt. Ebben még a hideggel is megbékélnék. 

 

#3 - Adventi naptár

hmprod_2.jpg

Írnám, hogy korai, de nem. Mivel egy lakberendezési és ajándék üzlet munkatársaként dolgok, már karácsonyfákkal, műhóval és glitteres díszekkel vagyok körbevéve az irodában. Tavaly külön cikket szenteltem a legjobb Adventi naptáraknak amit ITT olvashattok el, most pedig újabb vadászatba fogtam. Nagyon sok szépet láttam, valamiért nekem most ez a H&M-nél kapható tetszett meg. Papírból készült adventi naptár aranyszínű nyomott mintával, szaténszalag akasztóval, 24 db, különböző stílusú fém, műanyag és üveg dekorációkat tartalmazó ablakkal. Mit gondoltok? Beillene a lakásotokba? Vagy van olyan barátnőtök, családtagotok aki örülne neki? 

 

#4 - Rifle Paper Co. - Parisian jegyzetfüzett szett

paper-crown-notebook-parisian-01_2_1024x1024.jpg

Beteges füzetimádó vagyok, tudom, hogy tudjátok már. :) Próbálok pár bejegyzést füzet nélkül hagyni, de most nem tudtam elmenni a Hello Pamut új vonala mellett. A fouták mellett felkerültek a weboldalra a Rifle Paper Co. füzetkéi is. Szebbnél szebb borítók közül lehet választani. Nekem végül ez a párizsi szett tetszett meg a legjobban. 

 

#5 - Alinda shopper

shopper.jpg

Nagyon rég várok már ennek a táskának az érkezésére. Különleges, geometrikus design, állítható fülhossz. Külső borítása fényes, tükröződő, geometrikus mintákkal. Belül pedig egy cipzáros rész is található a mobiltelefonnak vagy a kulcsnak, hogy könnyebben megtaláljuk. Hamarosan egy outfit posztban is láthatjátok ezt a táskát, nézzétek meg a weboldalt, mert most 50%-os kedvezménnyel 2.990 Ft-ért csaphattok le rá. 

 

Remélem ezen a héten is tudtam hasznos ötletekkel, termékekkel szolgálni. 

Puszi,

Detty

Szólj hozzá

életmód advent füzet timberland alinda juditu mittersister hellopamut