2016. nov 18.

Őszi színkavalkád

írta: Fashionline Hungary
Őszi színkavalkád

1101_29.jpg

Az elmúlt időszak kedvenc outfit posztját osztom meg ma veletek. Bár lassan az ősznek is vége, színvilágában egy valódi őszi szettet választottam. Az ötlet kiindulási pontja az ismét csodás Csermakdesign fülbevaló volt, ami maga az ősz. A mustárszínű ing a legújabb kincsem, amit a Hádában szereztem. (Bizony én is járok, csak sajnos nagyon ritkán jutok el.) A szőrme sálat a barátaimtól kaptam szülinapomra, most ez a legújabb kedvencem, később több outfit posztban is fogjátok látni, mert bámulatos módon minden szövetkabátomhoz tökéletesen passzol. Mindezt a barnás sárgás színt egy bordó (burgundi) ceruzaszoknyával és lakk cipővel tettem vibrálóbbá (van ilyen szó? :D). Mindehhez pedig a Glamour napokon szerezett barna rúzst használtam, ami bár öregít, mégis nagyon tetszik. 

A héten még 2 poszt vár rám, egy Top 5 és egy beszámoló a múlt vasárnapi Marie Claire Fashion Days 2016 felvonulásomról. Ma egy kis wellness hétvégére utazok végre, így remélem több időm lesz előkészíteni a posztokat, ötleteket. 

Addig is puszi, Detty

1101_21.jpg

1101_23.jpg

1101_26.jpg

1101_27.jpg

1101_24.jpg

1101_25.jpg

1101_22.jpg

1101_30.jpg

1101_28.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Fülbevaló: Csermakdesign / Szoknya: Stradivarius / Ing: Háda / Zokni: Calzedonia / Szőrme sál: Orsay / Cipő: régi / Óra: Michael Kors

Szólj hozzá

ősz szőrme glamour outfit csermakdesign fashionblogger