2017. feb 20.

Teljes tavaszi szett 15.000 Ft-ból

írta: Fashionline Hungary
Teljes tavaszi szett 15.000 Ft-ból

img_3901.JPG

A mai outfitemnek értelmet adva egy olyan szettet állítottam össze, amit igyekeztem kis költségvetésből kihozni. Többnyire olyan ruhadarabokat használtam, amiket jó áron kifogtam és korábban vásároltam. És végre kisütött a nap, nem fagyott az arcomra a mosoly, úgyhogy visszatért a remény: a tavasz már közeledik.

Cin Cin Amica cipő: 2 éves lesz márciusban, 4.500 Ft-ért vettem.

Szoknya: na jó ezzel csaltam, mert múlt hétvégén kaptam Balázs anyukájától, talán a padlásról hozta, az övé volt lánykorában, úgyhogy igazi vintage kincs.

Pulóver: a Dorothy & Aby-ben vettem a Sugárban 2.790 Ft-ért. Ismeritek az üzletek? Ez egyfajta outlet, ahol márkás ruhákat értékesítenek. Újak, de némelyik lehet hibás, pl. nadrágoknál nem jó a cipzár, vagy pulóvernél ki van húzódva egy szál. De én még csak hibátlan, címkés termékeket vettem.

Szőrme kabát: 6.000 Ft-ért vettem szintén 2 éve télen a gardrobcsere.hu-n egy lánytól, hibátlan állapotban.

Stradivarius táska: 1.995 Ft-ért csaptam le rá karácsony előtt (ez nem akciós ár volt)

Ezek mellé pedig Rossetti Bizsu ékszereimet választottam. A fülbevalót ITT, a karkötőt ITT, a gyűrűt pedig ITT találjátok. Természetesen ha lekerül a kabát a jó idő miatt, akkor még jobb áron fogok tudni kihozni egy szettet. Remélem nektek is tetszik.

 

Puszi, Detty

img_3904.JPG

img_3892.JPG

img_3909.JPG

img_3908.JPG

img_3905.JPG

img_3889.JPG

img_3900.JPG

img_3898.JPG

img_3899.JPG

img_3907.JPG

img_3890.JPG

img_3894.JPG

img_3906.JPG

img_3888.JPG

Szólj hozzá

vintage divat kincs midi szett glamour stradivarius outfit rossetti