2017. már 17.

DiningCity teszt - Spoon Cafe & Lounge

írta: Fashionline Hungary
DiningCity teszt - Spoon Cafe & Lounge

fullsizerender_26.jpg

Múlt héten kaptunk egy fülest (köszi Csaba), hogy a héten DiningCity Országos Étterem Hét lesz, úgyhogy 5 percen belül már a foglalás az e-mail fiókomban volt. A Spoonra esett a választásom több okból is. Egyrészt régóta készülünk már Balázzsal, nem jött még ki rá a lépés. Másrészt én korábban voltam már (pontosan 8 éve), és mély nyomott hagyott bennem. Harmadrészt pedig a jelenlegi, esküvőszervezős, tavasz van, mindenoké hangulatomhoz nagyon illett a helyszín, több dolog is történt az utóbbi időben velünk, ami okot adott az ünneplésre. Így szerdán, a Nemzeti ünnep estéjén felkerekedtünk és egy tökéletes vacsorát töltöttünk el a hajón. A fények nem éppen ételfotók készítésére voltak alkalmasak, de azért igyekszem bemutatni mit is tartalmazott a menü. Hogy pontosan mik közül lehetett választani ITT tudjátok megnézni, én csak a mi választásainkat illusztráltam (nyilván :D). 

A kezdő kép a chéf ajándéka (mindig imádom a chéfek ajándékait ;) ) chilis túró, kis házi vaj és barna zsömle, ami még meleg. Ha olvastatok már gasztro posztomat tudjátok, hogy nálam a hideg ételek a nyerők, így én ennek megint jobban örültem, mint bármi másnak, isteni volt. 
img_4343.JPG

Előétel #1 - Céklasaláta, gránátalma vinaigrette, joghurt (V)

fullsizerender_2_6.jpg

Előétel #2 - Olasz sonka és szalámi válogatás olívával, aszalt paradicsommal

fullsizerender_1_7.jpg

Főétel #1 - Pisztráng, édesköményes lencse, burgonya hab

fullsizerender_5_3.jpg

Főétel #2 - Füstölt csirkemell, spenótos gnocchi, erdei gombák

fullsizerender_4_4.jpg

Desszert #1 - Fügés galuska, vajkaramell, sült ananász

img_4340.JPG

Desszert #2 - Teahab, kandírozott hibiszkusz, kókuszos keksz

fullsizerender_6_4.jpg

Olvastam az értékeléseket, és egy férfi ezt írja: "a dekor egy kicsit túl luxus volt számomra". Hát mielőtt elmegyünk valahová nézzük meg nyugodtan. Erre való a weboldal, millió kép van fent a Spoon belsejéről is, nem érhet meglepetés senkit. De úgy látszik mégis. :D Én imádtam a luxus dekort, hogy maradjunk ennél a kifejezésnél. A kilátás páratlan, de ami mindezektől is jobban megfogott: a felszolgálók. Profik a javából, kedvesek és van humorérzékük. Mikor megérkeztünk volt egy fél perc, hogy hárman sürögtek-forogtak körülöttünk. Oké, biztosan van akit ez zavarba hoz, de engem rendkívüli elégedettséggel töltött el, hogy igenis léteznek még IGAZI felszolgálók, akik tanulták és értenek hozzá, és látszik rajtuk, hogy szeretik amit csinálnak. És ez nagyon fontos. Úgyhogy tényleg csak csillagos ötös értékelést tudok adni, és ezúton is köszönjük! 

fullsizerender_3_4.jpg

Gyors számolás, miért is jó az Étterem Hét: a 3 fogásos menü 4.900 Ft volt a Spoonban, aminek eredeti ára az én választásaim alapján 10.340 Ft lett volna, Balázsé alapján 8.270 Ft, így összesen 8.810 Ft-ot spóroltunk. 

Ezen felbuzdulva szombatra asztalt foglaltunk a Columbus Hajóra, bár én többször voltam, de itt lesznek Balázs szülei és szeretnénk őket elvinni egy hajós vacsorára. Ha csak fele annyira fogják élvezni, mint mi, akkor már nyert ügyünk van!

Az Étterem Hét még tart, ha gyors vagy elcsíphetsz egy jó asztalt a hétvégére! -> ITT

Puszi,

Detty

Szólj hozzá

gasztro spoon étteremhét diningcity