2017. ápr 24.

Újra a hímzés a legtrendibb minta

írta: Fashionline Hungary
Újra a hímzés a legtrendibb minta

0324_7.jpgSzerencsére a legjelentősebb divatcégek is felfedezték gyönyörű motívumainkat, így most már nem csak nagymamáink terítőin, de az utcán is találkozhatunk vele. Korábban biztos voltam benne, hogy soha nem lesz rajtam ilyen, de aztán egyre jobban megtetszett, így kísérletet tettem egy tunika személyében. Már eleve furcsa volt, hogy a lila, a piros és a narancs egy felsőn mutatkoznak, elég nehéz volt hozzá ékszereket és rúzst, illetve kiegészítőket választani. Picit féltem, milyen lesz az összehatás, de azt hiszem egész jól passzolnak ezek a színek az outfiten belül. Mivel a tunikára helyeztem a hangsúlyt, csak egy fehér nadrággal viselem, a cipő és táska harmóniáját pedig megtartottam. A fotózáson kiderült, hogy még a kreatív határidőnaplóm is megy hozzá, így azt is megörökítettük.

Ti hogy álltok a hímzett ruhákkal, kiegészítőkkel? Én most egy farmeringet láttam meg a hétvégén, amin hímzett minta volt, és hát rögtön elrabolta a szívem. Lehet, hogy még találkoztok ezzel a mintával a blogon?! 

Puszi,

Detty

Ui.: Ma kezdődött a Fashion Revolution hét, tegyünk együtt az átlátható divatiparért! Kérdezzétek meg Ti is, ki készítette a ruháitokat, kiegészítőiteket! Legyetek Ti is divatforradalmárok, legyen a divat mindenki számára fair, biztonságos és szép. Annak is, aki készíti.
Ha ma rákerestek Instán a #whomademyclothes hashtagre, azt fogjátok látni, hogy sokan kifordított ruhával szelfiznek, amihez én is csatlakoztam. (Nézzétek meg Facebook oldalamon ITT)

0324_5.jpg

0324_6.jpg

0324_2.jpg

0324_8.jpg

0324_3.jpg

0324_4.jpg

0324_1.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Ékszerszett: Rossetti Bizsu – fülbevaló ITT, gyűrű ITT, karkötő ITT / Tunika: Háda / Nadrág: Stradivarius / Cipő: Háda / Táska: Valentino / Kalendárium: naptarkiraly.hu

Szólj hozzá

glamour hímzés hímzett outfit háda