2017. máj 11.

Megnyílt a Krémpatika Budapesten

írta: Fashionline Hungary
Megnyílt a Krémpatika Budapesten

fullsizerender_10_2.jpg

A legjobbkor jött a hír a kolléganőmtől, hogy nyílt a XIII. kerületben egy új üzlet, ahol:

- saját készítésű kozmetikumokat árulnak

- minden állatkísérlet-mentes

- kizárólag természetesen alapanyagokat használnak

- leegyszerűsített csomagolás (személyes kedvencem)

- alacsony marketing költség

- emiatt nagyon kedvező árban lévő termékek

Ez a Krémpatika. Nem kellett sok, múlt szombaton már ott is voltunk Balázzsal, és itt vásároltuk meg az Anyák napi csomagokat. Kár, hogy előbb nem tudtam kitenni ezt a posztot, mert biztos sokatoknak megtetszett volna ez az Anyák napi ajándékötlet, de a meglepetés az meglepetés, így nem árulhattam el, mielőtt Anya és Balázs Anyukája meg nem kapták. Közben körbefotóztam az üzletet, hogy ti is elcsábuljatok. Olyan jó illat volt, és nagyon eltalálták a designt is. A két csomagon kívül most első körben magamnak egy szemkörnyék ápolót vettem 690 Ft-ért. Az illata isteni, még most kezdtem tesztelgetni, de eddig nagyon elégedett vagyok. Ha Ti is a természetesség felé tendáltok érdemes bekukkantani, másrészt ajándéknak is tökéletes, és szuper áron van minden. 

fullsizerender_29.jpg

fullsizerender_7_2.jpg

fullsizerender_3_5.jpg

fullsizerender_4_5.jpg

fullsizerender_2_7.jpg

fullsizerender_5_4.jpg

fullsizerender_8_3.jpg

fullsizerender_6_5.jpg

fullsizerender_9_2.jpg

fullsizerender_1_8.jpg

Ezt az egy képet nem én fotóztam, a héten került fel Facebook oldalukra, de mindenképpen szerettem volna beilleszteni a bejegyzésbe, hiszen új termékkel bővült a paletta, aminek sokan örülnek szerintem: a fekete szappan. 

18341657_717430431777073_7826455089698886494_n.jpg

Ami még fontos, láttátok az utántöltős "kannákat" a falon, ami a későbbiekben azt a célt fogja szolgálni, hogy a meglévő flakonokat nem kell kidobni, egész egyszerűen a boltban újratölthetjük a termékkel. Ez a kezdeményezés nálam csillagos ötös. Éljen a környezetvédelem és a természetes anyagok. 

Tiszta szívből ajánlom nektek ezt az üzletet. 

Puszi,

Detty

 

Szólj hozzá

szépség környezetvédelem természetes krém vegán fenntarthatóság krémpatika