2017. jún 15.

Ezek nélkül nem indulok el nyáron - Júniusi kívánságlista

írta: Fashionline Hungary
Ezek nélkül nem indulok el nyáron - Júniusi kívánságlista

14967975875581884792.jpg

Szett 4.540 Ft >>> shop

Ma egy frissítő, nyári kívánságlistát hoztam Nektek, amiből inspirálódhattok kicsit, mit érdemes a nagy melegben magunkkal vinni a strandra, a partra. Természetesen a fogadalmam továbbra is él, ettől függetlenül folyamatosan követem a divatot, és titeket sem szeretnélek megfosztani egy kis ötletbörzétől. Ugyanezeket én most a meglévő ruhatáramból oldom meg, de nektek szeretnék jó áron lévő nyári darabokat mutatni. Ha nem is feltétlenül vásárlás céljából, csak az inspirálódás kedvéért. 

Abból a szempontból szerencsés vagyok, hogy már májusban a Balatonon tölthettem egy hosszú hétvégét, és a júniust a Lupa Beachen nyitottuk. Vannak bizonyos dolgok, kellékek, amik nélkül nem érdemes elindulni, és ezt próbálom is betartani:

Rövidnadrág: a farmer shortok óriási kedvencek most (meg már régóta) nálam, kényelmes és csinos. Nagyon tetszik, hogy idén csipkék és virág motívumok kerültek a forró nacikra. 

Kalap: Máltán beszereztem egy kisebb méretű kalapot, amit imádok, de nagyon tetszenek ezek az órási karimájú darabok is. Biztos, hogy a nászútra majd beszerzek egyet. 

Napszemüveg: Enélkül nemhogy a strandra, de máshová sem megyek. A szemműtétem óta amúgy sem ajánlatos napon lennem szemcsi nélkül, de ettől eltekintve is imádom őket, szerintem szuperül tud öltöztetni egy-egy jól megválasztott darab. 

Hátiszák: A jó öreg vállra vetős strandtáskákat felváltották a hátiszákok. Persze nem azok a kis pici méretek amiket bulizni viselünk az utóbbi időben, hanem eggyel nagyobb testvére, ami még divatos, de belefér minden, amit magunkkal szeretnénk vinni. Nézzétek ezt az édes rózsaszínt a lenti képen. Imádom!

Papucs: Az utcán nem szívesen viselek papucsot, bár tudom idén nagyon trendi, de én inkább szandálban megyek, aztán ott áthúzom. Most kezdek barátkozni ezekkel az utcára való szatén masnis papucsokkal, ezt a rózsaszínt találtam, amit szívesen elfogadnék. :)

Naptej: Ha fényvédő, akkor 2 éve csakis a Hawaiian márkát használom. Ennek legfőbb oka az isteni illata. Nem tudok lekattanni róla. 

 

romwe1.jpg

1. Csipkés rövidnadrág 3.565 Ft >>> shop

2. Szalmakalap 1.705 Ft >>> shop 

3. Napszemüveg 2.190 Ft >>> shop

4. Papucs 7.380 Ft >>> shop

5. Hátizsák 5.675 Ft >>> shop

Fürdőruha: Haha nem túl meglepő, hogy enélkül nem indulok el. Mióta tart a fogadalmam kiselejteztem párat a készletemből, viszont így is maradt 4 szett. Szóval annyira nem remegek egy újért, de ha vennék, akkor biztos a zöld szín dominálna. Imádom ezeket a leveles cuccokat. 

romwe2.jpg 

1. Pálmafás top 2.740 Ft >>> shop

2. Fürdőruha 3.835 Ft >>> shop

3. Karkötő 1.415 Ft >>> shop 

Pléd: Hihetetlen, hogy még ebben is tudnak újdonságok jönni. Most már nem oké, ha csak a kis törölközőnkre kifekszünk, itt vannak a hatalmas körplédek, amin elfér szinte az egész család, nem lesz homokos vagy koszos a törölközőnk. Nah persze ez nem fér be a hátizsákba, de sokszor megéri cipelni. 

1487120946812953985.jpg

Pléd a strandra 2.835 Ft >>> shop

Hajbavalók: Folyton nézem azokat lányokat, akik feltöltik az Instára a képeket, és hullámos, leengedett hajzuhataggal strandolnak. Hát le a kalappal. Én örülök, ha összekötöm és egyetlen szál sem ér hozzám a nagy melegben. Viszont a sima hajgumik ideje is lejárt, és itt vannak díszesebb, feltűnőbb társaik. Masnikkal, gyöngyökkel, virágokkal, szalagokkal. Ez már igazán nekem való megoldás, hogy ne legyen unalmas a copfom (vagy ahogy Nyíregyházán hívják: csurim :D).

14972321694902893735.jpg

9 db-os hajgumi csomag 1.700 Ft >>> shop

 

Mára ezeket a szuper termékeket gyűjtöttem össze nektek, mindet egyesével meg tudjátok nézni közelebbről, ha a shop linkre kattintotok. A héten jövök még egy kívánságlistával, egy outfit poszttal és egy Lupa Baech beszámolóval. 

Addig is puszi,

Detty

Szólj hozzá

kívánságlista fashion nyár glamour romwe inspiració