2017. jún 19.

Egy menyasszony naplója 1.rész

írta: Fashionline Hungary
Egy menyasszony naplója 1.rész

A szolgáltatók

img_5526_1.JPG

Ez a poszt közel egy éve érik, ugyanis a napokban lesz 1 éve, hogy menyasszony vagyok. Viszont mivel az egész esküvőt a legnagyobb titokban szervezem, így a közeli barátoknak és a családnak is csak igen kevés infót csepegtetünk. Balázs szerint mániám a "magic", amiben próbál partner lenni, de néha tudtomra adja mennyire túlzásba viszem. :) Hát mégis csak egy ilyen napunk van, és mivel a szervezés teljes egészét magamra vállaltam, úgy érzem ennyi belefér. Egyébként egy oka van a titkolózásnak, hogy szeretném ha mindenki már teljes egészében látná az egészet, teljesen felesleges, hogy megmutassam a cipőmet, a hajdíszemet, vagy a vázákat, hisz együtt válik majd egy kerek egésszé. Egy olyan valósággá, ami most csak az álmainkban létezik. Nah jó, csak az én álmomban! :D Szerencsére nagyon időben álltam neki a szervezésnek, így nem érzem, hogy most 1 hónap 24 nappal (de ki számolja? :D) az esemény előtt parában lennénk, vagy bármi miatt idegeskednünk kéne. 

Az egész a fotóssal kezdődött. 2016. szeptember 25-én A 38. hét kedvencei című posztomban bemutattam nektek egy csodálatos virágfalat, ami a Pure&Pastel Studioban található. Persze rögtön beleszerettem, és megnéztem Orsi többi képét is, ami azonnali árajánlatkérést hozott magával. Megmutatom az én kedvencemet az oldaláról. 

14212715_1072143219508270_5624581775351896602_n.jpg

Egyszerűen nem tudok betelni vele. Balázzsal kicsit harcoltunk az ár miatt, illetve azért, mert nem is voltam hajlandó más oldalakat megnézni. így pár hónap múlva leszerződtünk Orsival, és alig várom már, hogy rólunk is ilyen csodafotókat készítsen. Remélem utólag Balázs is megérti majd, miért ragaszkodtam ennyire a Pure&Pastel Photography-hoz. 

Azért kezdtem el időben a szervezést, mert semmit nem akartam magunkra erőltetni. Úgy voltam vele, hogy elénk sodorja majd azokat a lehetőségeket az élet, amiket meg kell ragadnunk. Pont így találtam rá a ceremóniamesterünkre. A Facebook elég okos szerencsére (néha persze bánatunkra), és ahogy kitettem, hogy eljegyezve, csak esküvős hirdetésekkel bombázott. Így láttam meg egyszer csak Balogh Tamás Ceremóniamester oldalát. Előtte is nézegettem már párat, de nem volt meg az a plusz egyik fiatalemberben sem. (Bocsika srácok!) Tomi névjegyébe belekattintva elolvastam a bemutatkozó szövegét, és akkor tudtam. Annyira tudtam, hogy ő kell nekünk. Nagyon hosszú, így ajánlom olvassátok el, de csak egy részlet a végéből: "Hogy én vagyok-e a megfelelő ember a ti esküvőtökre azt nem tudom. Kicsit olyan ez is, mint a párkeresés, akkor tudod meg, hogy ő-e a nagy Ő, ha megismered. Ha eddig úgy érzitek, hogy akár én is lehetek a nagy Ő, akkor igyunk meg egy kávét (vagy pár vodka-szódát egy szombat este :D ), ismerjük meg egymást, és megígérem, onnantól kezdve rólatok szólok, és végigkísérlek benneteket egészen addig a pillanatig, amíg hajnalban a zenekar ki nem húzza a dugót a falból." Megbeszéltünk egy hármas találkozót, amit sírva nevettünk végig, és még aznap aláírtuk a szerződést. Azóta többször találkoztunk, folyamatosan konzultálunk, és egyre nyugodtabb vagyok, hogy ő az egyik résztvevő, aki miatt olyan lesz minden, ahogy megálmodtuk. Laza, vicces, elegáns, és ahogy ő mondaná: "Lesz ováció is, ha szeretnéd!" <3

18268608_1379255732117331_3925213964498194134_n.jpg

A videóssal már sokkal nagyobb bajban voltunk. Rengeteg már kész highlights filmet megnéztem, és persze nem ismertem őket, így nyilván máshogy tekintettem a párra és vendégeikre, de legtöbb esetben nem érintett meg. Mindegyikben volt valami, ami nem tetszik. Ami persze normális, hisz ők ezt kérték, így akarták, én meg máshogy kérném. Aztán több napos kutakodás után, azért sikerült pár kisfilmet megkönnyeznem. Minden könny egy árajánlatkérés volt, majd jöttek az újabb könnyek az árak láttán. Hát így megy ez, ha kiejted a szádon, hogy esküvő! Csermák Dórival, a Csermák Design tervezőjével korábban ismertük egymást, egy pár közös blog együttműködés kapcsán. Ő írt rám év elején, hogy február 18-án lesz egy esemény Wedding Pop Up Bazár néven, ahol szeretné ha én vezetném a kerekasztal beszélgetést. Nagyon megtisztelő volt, hogy engem kért fel, és hiteles is voltam a szolgáltatóknak feltett kérdéseimmel, hisz tényleg az esküvőszervezés közepén álltam. Itt keveredett mellém Rónai Szilvi az IVY Wedding Filmstől, akivel nagyon jót beszélgettünk, tetszett amiket mondott, és ő maga is szimpatikus volt. Az árak tekintetében Balázzsal volt egy újabb harc, bár teljesen igaza van abban, amit korábban írtam, hogy az esküvő szó hallatán elképesztő költségek kerülnek szóba. A legtöbb árajánlatot videóstól kérem, és a legnagyobb megdöbbenések is itt értek. Amikor Lajos bácsi 1953-ból az óriás retró kamerájával 180.000 Ft-ért jönne el videózni...Hm. Volt egy pont, ahol lemondtunk az egészről, mondván úgysem nézi meg senki később ezt a filmet. Majd Balázs mégis felhívta Szilvit, így kis kalkulálás után újabb szerződést tettem az esküvő mappánkba.

Nézzétek meg Szilviék mostani highlights filmjét, én egyszerűen imádom. 

A beszámolómnak még koránt sincs vége, a következő részben lesz szó a ruháról, a további szolgáltatókról és az izgalmas helyszín választásról is.

Ha nem akartok lemaradni az esküvős témákról kövessetek Facebookon és Instagramon @fashionline.hungary néven. Korábbi esküvő témában írt posztjaimat pedig ITT tekinthetitek meg. 

Puszi,

Detty

 

Szólj hozzá

esküvő napló wedding menyasszony ceremóniamester ivyweddingfilms pureandpastelphotography