2017. júl 17.

Az én fesztivál szettem

írta: Fashionline Hungary
Az én fesztivál szettem

0707piros_4.jpg

Ezt a fotósorozatot a fesztiválok ihlették, és maga a fotózás napja is egészen hasonlított egy fesztiválos naphoz. Nagy terveim voltak a hajammal a fotózásra (hullámosan még nem is láttátok), de este vizes hajjal aludtam el, reggel pedig 10 percem volt elkészülni, így fésülködés nélkül, vizes hajjal indultam dolgozni. Arra gondoltam majd munka után, fotózás előtt gyorsan kivasalom az irodába, de rég volt olyan őrültek háza, mint aznap, így a vasaló hidegen lapult egész nap a táskámban. Végül az utolsó 5 percben húztam rajta párat, hogy mégiscsak nézzek ki valahogy, majd elindultam a fotózásra és rommá áztam...hát ennek az eredményét láthatjátok a képeken. Persze mire odaértem elállt, és kisütött a nap, de a hajamnak annyi volt. Úgyhogy egy dögös, hímzett, farmer rövidnadrággal próbáltam kompenzálni, amit megtaláltok a SheIn oldalán. Nekem ez a short tetszett a legjobban, de nagyon sok fazonban és színben találtok trendi darabokat ITT. Fesztiválra tökéletes ékszerekből nincs hiány a Rossetti Bizsu weboldalán, bármilyen színű és stílusú ruhához megtaláljátok a megfelelőt. Vad napszemüveggel és magastalpú szandállal tettem teljessé a fesztivál stílust. Ti mentek idén valamilyen fesztiválra? Vagy voltatok esetleg a Balaton Soundon vagy a Volt Fesztiválon?

Mivel ma átléptünk a nyár felén, így ne hagyjátok, hogy a napi mókuskerék közben csak úgy elmenjen mellettetek a nyár. Élvezzétek ki, ha nem is mentek nyaralni, szenteljetek a pihenésre, relaxálásra, napozásra hetente pár órát akár az otthonotokban.

Puszi,

Detty

0707piros_7.jpg

0707piros_3.jpg

0707piros_9.jpg

0707piros_2.jpg

0707piros_8.jpg

0707piros_12.jpg

0707piros_10.jpg

0707piros_5.jpg

0707piros_11.jpg

0707piros_1.jpg

0707piros_6.jpg

Fotó: Varró Réka Borbála – FénytérKép

Outfit:

Ékszerek és hajpánt: Rossetti Bizsu 

Short: SheIn 3.990 Ft >>> shop

 Body: C&A

Kimonó: New Yorker

Szandál: Bershka

Óra: Michael Kors

Napszemüveg: Aliexpress

Szólj hozzá

festival glamour outfit sheinside shein