2017. aug 29.

Szellemekkel suttogó

írta: Fashionline Hungary
Szellemekkel suttogó

fullsizerender-8.jpgSziasztok,

a mai outfit posztom egy különleges helyszínen készült az elő-nászutunk keretén belül. Etyeket indultunk felfedezni, mikor megláttunk egy kápolnát a fák mögött, egy domb tetején. Nem vagyunk az a templomos, kápolnás típusúak, de ebben a kis építményben Botpusztán volt valami, amit azonnal meg akartunk nézni. Felérve meglepetésként ért minket, mennyire elhagyatott és félelmetes. Viszont azonnal bevillant, milyen tökéletes fotózási helyszín, így másnap visszatértünk. A szettem nem éppen nyári színekben pompázik, egy fekete-fehér összeállítást választottam. Ennek alapja egy fehér feliratos fürdőruha, amit nem a medencében, hanem bodyként az utcán szerettem volna bemutatni. A Romwe oldalán 3-4.000 Ft körül isteni fürdőruhákat találtok, én alig bírtam választani. Az egyrészeseket ITT találjátok, érdemes vetni rájuk egy pillantást. Egy trükkös tüll szoknyával párosítottam, amit Anyukám varrt, ahogy a korábbi tüll szoknyáimat is. A cipő pedig az új – már őszi – kedvencem. Nagyon untam már a hagyományos balettcipőket, felüdülés volt hegyesebb orrú társaik elterjedése. De ez a magasan szabott fazon még annál is izgalmasabb. Alig várom a rosszabb időt, hogy farmerrel és blézerrel tudjak futkosni benne. Az ékszerek terén viszont a pasztell szín mellett döntöttem, menta fülbevalót és karkötőt választottam hozzá. Ebben a szettben az a jó, hogy bármilyen szín tökéletesen illik hozzá. És ha már kiegészítők, akkor a szemfülesek felfedezhetik rajtam a jegygyűrűmet is. ;) Legyen esküvős bejegyzés? Szívesen olvasnátok? Egy kommentel jelezzétek nekünk itt a blogon és máris nekilátok. :)

Puszi,

Detty

img_6490.jpg

dope.jpg

fullsizerender-9.jpg

fulbe.jpg

fullsizerender-12.jpg

fullsizerender-6.jpg

gykar.jpg

fullsizerender-10.jpg

Outfit:

Ékszerek: Rossetti Bizsu 

Szoknya: saját tervezés

 Fürdőruha / body 3.190 Ft >>> shop

Cipő: H&M >>> shop

Napszemüveg: Aliexpress

Szólj hozzá

fashion etyek nászút glamour kápolna outfit romwe rossettibizsu botpuszta