2016. jún 13.

Modern tavasztündér #15

írta: Fashionline Hungary
Modern tavasztündér #15

0529masodik_10.jpg

Miközben ezt a posztot írtam Nektek a Rossetti Bizsu blog oldalára, éppen egy 3 napos lánybúcsú utolsó napját tartottuk, amiről a jövő héten egy különálló bejegyzést is olvashattok. A Fesztiválszezonról írt cikkemben már tettem utalást arra, hogy a virágkoszorút hamarosan egy outfit posztban is láthatjátok. Nagyon szerettem ezt a fotózást, imádom az ilyen feltűnő hajpántokat, de a fesztiválokon kívül máshová nem nagyon tudom felvenni, így most kiélhettem magam, és élveztem benne flangálni. A Converse cipőről meg nem is beszélve, kényelmes cipőben még a kedvem is más. Bár a ruhám teljesen egyszerű, mégsem akartam elterelni a figyelmet a hajpántról, így nyaklánc helyett csak egy piros, charmokkal teli karkötőt választottam. A helyszín pedig ismét a Halászbástya és környéke, megunhatatlan fotózási helyszín.

Csodás hetet Nektek!

Xx, Detty

0529masodik_2.jpg

0529masodik_8.jpg

0529masodik_1.jpg

0529masodik_3.jpg

0529masodik_5.jpg

0529masodik_4.jpg

0529masodik_6.jpg

0529masodik_9.jpg

0529masodik_7.jpg

0529masodik_11.jpg

Fotó: FénytérKép – Kovács Réka Borbála

Outfit: Rossetti virágözön hajpánt: ITT / Rossetti karkötő: ITT / Ruha: Bershka / Cipő: Converse / Óra: Michael Kors

Szólj hozzá

blogger glamour outfit fashionblogger rossettibizsu