2018. nov 20.

Őszi esküvői fotózás

írta: Fashionline Hungary
Őszi esküvői fotózás

A fotózás tavaly ilyenkor készült és ha kérdezitek miért most írok róla, nem tudok válaszolni. Az augusztusi esküvőnk után kitaláltuk Orsival (Pure&Pastel Photography), hogy a ruhámat örökítsük meg őszi hangulatban is, hisz az eredeti terv egy szeptemberi esküvő volt. Rövid idő alatt csodás együttműködésekre tettem szert, így összeállt egy anyag, amit most meg is mutatok. 

detty-kreativ-face_019.jpg

detty-kreativ-face_099.jpg

detty-kreativ-face_030.jpg

detty-kreativ-face_003.jpg

detty-kreativ-face_054.jpg

detty-kreativ-face_006.jpg

detty-kreativ-face_045.jpg

detty-kreativ-face_042.jpg

detty-kreativ-face_072.jpg

A gyönyörű sminkemet Dóri készítette (Dóra Kókai Makeup Artist), akit azért imádok, mert a legfáradtabb, legfakóbb arcomból is mindig kihozza, amit tud és még a karikáimat is eltünteti, ami nálam igazi kihívás. A fotósorozat egyetlen hibája a hajam, amit magamnak készítettem (azóta ki is kaptam Évitől, a fodrászomtól, hogy miért nem szóltam neki), de jó volt kicsit más lenni, mint minden nap, és hullámos tincsekkel parádézni. A ruhámat magam terveztem az esküvőre és nagyon boldog voltam, hogy újra belebújhattam. Mivel őrült hideg volt a fotózás során, amire előre számítottam, így a legnagyobb meló a fehér bunda beszerzése volt, amire végül a gardrobcsere.hu-n bukkantam. A nyári esküvőn fukszia volt a színünk, így most ragaszkodtam a bordóhoz. Szükség volt egy csodacipőre, amit nagyon köszönök a Cipőfalvának, megkoronázta a szettem. Ezután már csak a tökéletes kiegészítőket kellett megtalálnom, amiben nagy segítségemre volt Dóri, a Csermakdesign jewellery tervezője, így kézzel készült ékszereket viselhettem. Dóri sokoldalúságának köszönhetően az őszi tájhoz teljes egészében passzoló betonkaspók is szerepet kaptak, amit szintén kézzel készített (Brighty - home decoration). A gyönyörű esküvői táskát Marianntól, a Marie Anne Design tervezőjétől kaptam kölcsön, azóta pedig már egy saját crossbody bag-et is készített nekem, ami a legkedvesebb táskám. A bordó virágcsokrot a nagy arany pöttyös dobozt a Stile Interio üzletéből választottam ki, ami nem volt könnyű, mert rengeteg esküvővel kapcsolatos termék van a kínálatukban. Egy hirtelen ötlettől vezérelve pedig megkerestem a Cinq Filles Budapestet, akiket régóta követtem már. Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, azonnal behívtak az üzletükbe, ahol annyi gyönyörű doboz volt, hogy fél óráig toporogtam, mire kiválasztottam miket viszek a fotózásra. 

A legcsodálatosabb képekért pedig millió köszönet Orsinak (Pure&Pastel Photography), akivel mindig öröm a munka, mert pontosan tudja mi áll jól nekem és mit szeretnék viszontlátni a képeken. Egy hátráltató tényező van: a sok nevetéstől lassabban megy a munka. De bánja ezt valaki? :) Tervben van egy új sorozat vele, ha kicsit összeszedem magam ez után az év után és a mosolyomban nem lesz már szomorúság. (Ha egyáltalán lesz ilyen.) 

Puszi,

Detty

Szólj hozzá

esküvő fotózás őszi esküvő csermakdesign home decoration cipőfalva pureandpastelphotography marie anne design kókai dóra makeup artist stile interio cinq fills