2017. jún 16.

Emelem a tétet! - Sminkterméket sem vásárolok 3 hónapig

írta: Fashionline Hungary
Emelem a tétet! - Sminkterméket sem vásárolok 3 hónapig

img_5218_1.JPGHa olvastátok a múltkori bejegyzést tudjátok, hogy nagy fogadalmat tettem, és 3 hónapig nem veszek ruhát, cipőt és kiegészítőt. Ebből a legnehezebb talán a cipő stop, de egyelőre bírom. Mivel jeleztem, hogy a bloggal kapcsolatos együttműködések viszont továbbra is zajlanak, ezért kicsit csalónak érzem magam. A Rossetti Bizsu blogján minden vasárnap megjelenik az új outfit poszt, amihez új ékszereket kapok fotózáshoz, illetve a Romwe webshopjától havonta 1 vagy 2 ruhadarab érkezik. Ezért szeretném emelni a tétet, és sminktermékeket sem veszek 3 hónapon át (legalább). Ezzel együtt pedig egy 20 napos szépségdetox-kihívásba kezdek, amit a vous.hu oldalon találtam, és pont kapóra jött. 

 

1. nap: Dobjatok ki minden lejárt szavatosságú sminkterméket és krémet!

Én ma neki is álltam, hogy átnézzek mindent, ami a fürdőszobában található. Innen is jött az ötlet, hogy 3 hónapig nem veszek semmit, mert a fiókok kiborulnak a rengeteg alapozótól, ecsettől, arcmaszktól, szemhéjpúdertől. Ráadásul úgy, hogy hétköznap szempillaspirálon kívül nem is használok mást. Sőt mióta visszarakattam a pillámat azt sem. Kis segítség nektek melyik sminktermék meddig áll el (csak a legfontosabbak): 

 * szempillaspirál: 0,5-1 év

 * szemhéjtus: 0,5-1 év

 * szemhéjfesték: 2 év

 * rúzs/szájfény: 2 év

 * alapozó: 1,5 - 2 év

 * szemceruza: 3 év

 Azért erre korábban is figyeltem, hogy ha valami lejár kidobjam, így csak pár termék esett áldozatául az első körös selejtezésnek: fullsizerender_34.jpg

Ezek tényleg régiek, valamiért mégis őrizgettem őket. Eddig. 

Készítettem pár képet a jelenlegi készletemről, csak hogy lássátok, nem a levegőbe beszélek. 

 

Alapozók

fullsizerender_3_6.jpg

 

Rúzsok

fullsizerender_4_6.jpg

 

Szemhéjpúderek

fullsizerender_5_5.jpg

 

Ecsetek

fullsizerender_36.jpg

 

Arcápolók

arcapolok.jpg

 

Így 20 napon át most minden nap meg fogom osztani a kihívás következő napi teljesített feladatát. Ha kíváncsiak vagytok rá kövessétek a Facebook oldalamat ITT

Puszi,

Detty

Szólj hozzá

szépség életmód smink kihívás fogadalom detox