2017. nov 04.

Az egész Joy-napok egy VICC! Mutatom miért.

írta: Fashionline Hungary
Az egész Joy-napok egy VICC! Mutatom miért.

img_1530.JPG

Nem volt még rá példa, hogy kifakadtam a blogon, bár az ismerőseim tudják, hogy általában megmondom a magamét. Viszont tegnap óta dühös vagyok, és ezt most szeretném veletek megosztani. (Hátha nem vagyok egyedül, vagy meg tudok előzni valamit.) Nem titok, nem szeretem a Joy magazint, sosem szerettem. Egy barátnőm egyszer azt mondta, kétféle nő létezik: aki Glamourt vesz és aki Joyt vesz. Na én egyértelműen Glamour-os voltam abban az időben. Az utóbbi két évben kezd alábbhagyni az érdeklődésem, ha tehetem InStyle-t vagy Marie Claire-t veszek. De "sajnos" az okostelefonok elterjedése óta inkább csak utazások alkalmával. Maradok a könyveknél, ha inspirációra vágyok "nyitom a netet". 

A lényeg: a mostani Glamour napokról lemaradtam, igazából már szerdán felidegesítettem magam, mert a DM üres polcai vártak rám a 0. napon. Ezért úgy döntöttem, majd most pótolok pár dolgot a Joy napokon. Tegnap meg is vettem az InStyle-t (szerencsére abban is volt kuponfüzet). Este nekiültem egy ollóval és egy teával, majd elképedve lapoztam végig. 

img_1527.jpg

Pár példa:

- Az, hogy nem tetszik a kivitelezése ennek a felfelé hajtogatható füzetnek az "egyéni szociális probléma". Azonnal egy gyógyszer reklám a borítóján. Értem, hogy fő támogató, de a gyógyszerreklámokat amúgy is fenntartással kezelem.

- Itt ez a két kupon:

img_1531.jpg

Valaki tudna segíteni mi a különbség közte? Mert ahogy nézem, az ég világon SEMMI! Csak a kép, ami mindegy is. Vonalkód ugyanaz. Mivel minden AXE termékre vonatkozik és egyszerre több termék is vásárolható, így az egész csak azért van, hogy elmondhassák mennyi, de mennyi kupont tartalmaz ez a csodafüzet. 

- Vásárolj 10-65%-os kedvezménnyel: a listában 5%-tól kezdődően vannak kuponok, a 65%-ra később kitérek...

- 300 márka: igen, mert márkának számít a Danone Extreme joghurt is. Ez az egyik legszánalmasabb kupon is egyben. 

- Ezen kívül olyan márkák, üzletek és éttermek szerepelnek benne, amiről szerintem többen életünkben nem hallottunk: ledszaki.hu, vagilact-q hüvelytabletta, uniq (kedvezmény egyedi telefontokra, persze csak ha többet vásárolsz), Tricovel az Alma Gyógyszertárból, Skintim, szalonskicc.bolt.hu, szepsegbroker.hu, rmekszer.hu, Phini Pho vietnámi étterem, Paskal Dental, lunettdesign.hu, Napraforgó kiadó, Luludog. És annyi, meg annyi ismeretlen cég, akik így próbálnak egy kis forgalmat generálni. Amivel nincsen semmi gond, dolgoztam a Bónusz Brigádnál, pontosan tudom, hogy mennek ezek a dolgok. De egy Joy napok, ami elvileg a divatról szól és arról, hogy kedvezményesen vásárolhatsz, megújíthatod a ruhatáradat az új szezonra, miért ment el egy teljesen más irányba? Miért pont most mennék el a Kolosy téri vietnámiba? Miért most vásárolnék Fiat 500-at (erre külön 3 kupon is van)? Miért most szedetném le a fogkövemet egy idegen fogorvossal? Miért szeretném pont a Fuss & Főzz című könyvet megvásárolni, amikor a Bookline.hu-n alapból mindig óriási kedvezmények vannak, főleg ha törzsvásárló vagyok. Miért most akarnám megtudni mi az az Infrabringa? 

- Ezen kívül a DM és a Rossmann mellé hogyan kerülnek be az Euro Family és az Azúr azonos ajánlatai, amikor minden sarkon van már DM vagy Rossmann? Nyilván aki pont egy Euro Family mellett lakik és csak 1 fajta terméket akar venni, annak pont jó, de ha már szempillaspirálért úgyis elmész a DM-be, akkor ott fogod megvenni a mosogatótablettát is. Szerintem. 

- Értem, hogy névsor szerint van, de teljesen átláthatatlan, főleg, hogy ennyi más dolog is belekerült. Egy divat, egy hüvelytabletta, egy cipő, egy kis kaja, egy könyv, egy hajsütő. Borzasztó. 

- 25% a Barnängen termékeire: csak azt ne felejtsük el, hogy előtte valószínűleg most is felemelik az árát. Ezt biztos forrásból tudom, mert Glamour napok előtt 3 nappal nézte meg a kolléganőm az eredeti árát és érdekes módon hirtelen az lett a kedvezményes ár kuponnal. Úgyhogy előtte mindenképpen tájékozódjatok! 

- Vásároljon akár 70% kedvezménnyel az AsiaCenterben! - Hohóóóó, ez akkora ajánlat, hogy magázódásra váltanak hozzá. A saját kuponjukra váltható be, aminek listája fent van a weboldalon. Hát én megnéztem. Többnyire 10-20%-os kuponok, egy olyan van, hogy 20-70%, BIZONYOS termékekre a Mondo női és férfi divatüzletben. Éljenek a Joy napok, végre betérhetek a Mondo-ba! De milyen jól mutat a 70% óriási betűkkel a kuponfüzetben. Nesze semmi fogd meg jól, ahogy nagymamám mondaná. 

- Következő hirdetés: "Helló lányok! Az Idelyn Beliema termékcsalád segít megtartani vaginátok természetes egyensúlyát!" - nah ez szuper. :D 

- Kiehl's: több a kikötés, mint a kedvezmény ajándékcsomag.

- Spar 1.000 Ft-os kupon, ha 7.000 Ft felett vásárolsz. (Mondjuk ezt szinte már megszoktuk.)

- Team Fitness 3 hónapos korlátlan kombinált bérlet 48.900 Ft helyett 26.900 Ft. Aha, csak ha most felmegyek a weboldalra 35.900 Ft ugyanez a bérlet. Gondolom addigra majd átírják. Bravó! 

tmfitness.jpg

- Duna Pláza plusz 2 óra ingyenes parkolás, ha 5.000 Ft felett vásárolsz, de csak november 10-én vagy 11-én. Ja és csak 10 és 19 óra között lehet igénybe venni. 

Na jó, szóval remélem értitek a problémámat. A tervem az volt, hogy veszek 20%-os kuponnal pár pulcsit az Orsay-be, és 2 db téli harisnyát a Calzedoniába. Igazából nem voltak nagy elvárásaim. Vagy igen? Egy értelmes divattal kapcsolatos kupon nincs benne azok közül amiket én például fel szoktam használni. És ez nem 1 nem 2. 

Ti mit gondoltok? Én értelmezem félre a "Shopping, ahogy te szereted!" szlogent? Mert én így biztos, hogy nem szeretem. 

Puszi,

Detty

Ha több infót szeretnétek Facebookon ITT tudtok követni, Instagramon pedig a @dobozidudas.bernadett néven találtok, ahová mindig rengeteg képet töltök fel. 

 

 

 

Szólj hozzá

divat átverés joy tékozló homár kuponnapok