2018. ápr 13.

Innováció a bőrápolásban - 4 The Ordinary termékteszt

írta: Fashionline Hungary
Innováció a bőrápolásban - 4 The Ordinary termékteszt

img_4870.jpg

Itt a várva várt bejegyzés 4 The Ordinary termékről, amiket kipróbáltam és használok, így eljött az idő, hogy beszámoljak róluk. Korábban nem különösebben kattantam rá arcápolási márkákra, nem volt egy fix rutinom estére és reggelre. Mindig volt mindenem, amiről azt gondoltam kell: tonik, tej, micellás víz, maszkok, nappali és éjszakai arckrém, bőrradír...stb. Drogériában kapható + Vichy termékeket fogyasztottam. A bőröm a kozmetikusom szerint teljesen jó, én azért nem így gondolom. Pattanások ugyan soha nem szoktak rajta lenni, de pigment és más egyéb foltok annál inkább, a felduzzadt szem alatti környékről meg ne is beszéljünk. Nem titok, hogy elmúltam már 30 (nem tegnap) és a bőröm egyre kényesebben kezdett viselkedni. Kenhettem rá bármit, ha nem aludtam 8 órát. Aztán az új év egy új szelet hozott, így elkezdtem böngészni az eddiginél magasabb árkategóriába eső, magasabb hatóanyaggal rendelkező termékeket, márkákat. Így bukkantam rá Zsú blogjára: beautyheaven.blog.hu és teljes mértékben kielégítette a tudásra szomjazásomat kiváló arcápolók terén. Aztán egyre többet néztem szét a The Ordinary (fura két névelő egymás után :P) háza táján, olvasgattam, ízlelgettem ezeknek a magas hatóanyagtartalmú termékeknek az összetevőit és ámultam, hogy milyen kecsegtető áron lehet hozzájutni. 

Az első termék, amit beszereztem tőlük a High-Adherence Silicone Primer. (Árak: tinamu.hu 2.100 Ft, skinsmart.hu 1.890 Ft, theordinary.com 1.470 Ft) Régóta vadászok egy jó primert az alapozóim alá és már az első használat során kiderült, nagyon jól döntöttem. Színtelen, szagtalan, szilikonos és matt. Teljesen megváltoztatta az alapozókhoz fűződő viszonyomat, mert sokkal egyenletesebb, tartósabb volt a sminkem és a bőrhibáimat is hatékonyabban tüntette el. Olvastam negatív véleményeket is, nekik többnyire a szilikon érzete a bőrön volt a gondjuk, de én kifejezetten szeretem. 

img_3487.jpg

Nagyon hamar felbuzdultam a látott eredményeken, így 2 hét múlva már szaladtam újra a Tinamu üzletébe a megrendelt Niacinamide 10% + Zink 1% nevű termékemért. Ahogy a tőlem jobban hozzáértőknél olvastam, ez a legalapabb termékük. Esténként, megtisztított arcbőrön kezdtem el használni, de csak magában. Azóta olvastam, hogy ez "csak" szérum, így igényli utána a hidratálót. Picit attól tartok, hogy ha a hidratáló nem megfelelő, akkor nem is tudja úgy kifejteni hatását a TO termék. Erről még tanulnom kell. Viszont 5 napi használat után láttam a változást, hidratáltabb lett a bőröm és elkezdtek halványodni a foltok. Ha belenéztem a tükörbe, nem a foltjaimat látom meg először, ez nekem már jó eredmény. Azóta lassult a hatás, de nem múlt el, úgyhogy imádom. 

img_5197.jpg1 hónap sem telt el és már picit túlzottan is rá voltam pörögve, hogy milyen terméket szerezhetnék még be tőlük, videókat néztem, blogposztokat és teszteket olvastam, értékeléseket böngésztem. Minél többet olvastam róluk, annál jobban kezdett kitisztulni a kezdeti zűrzavar, míg végül 3 termékre szűkült a lista. Az első számú egyértelműen a Caffeine Solution 5% volt, a szem körüli puffanatok/duzzanatok és a sötét karikák ellen. Viszont a tinamu.hu oldalán nem kapható, a skinsmart.hu webshopban pedig 15.000 Ft felett ingyenes a szállítás, így egyelőre vacillálok. (Nem szeretek a szállításért fizetni, a termék pedig csak 2.490 Ft.) A másik választottam a Vitamin C Suspension 30% in Silicone lett, mert az esti szérumom nagyon jó volt, de szerettem volna egy nappali hidratálót is. Na ez nem az! Később bukkantam rá, hogy a szuszpenziót a lassú felszívódás miatt este érdemes használni. Úgyhogy most két bombabiztos termékem van estére, felváltva használom. Ez a formula nagyon magas mennyiségű, 30% tiszta C-vitamint tartalmaz szilikonos formulában, amitől a szuszpenzió terülése kellemes, sima. Az íze viszont szörnyű, csípős, így nagyon kell vigyázni, hogy szembe ne kerüljön, illetve az sem fog jól járni, aki ilyenkor puszil meg minket. Első alkalommal picit csípett az orr alatti területen, amit annak tudtam be, hogy előtte meg voltam fázva, sokat fújtam az orromat, valószínűleg picit sérült volt még a bőröm. De ez azóta teljesen elmúlt. (Ára: tinamu.hu 2.600 Ft, skinsmart.hu 2.490 Ft, theordinary.com 1.950 Ft)

img_5054.jpg

A legbátrabb húzás pedig a 4. termék volt a márkától, ugyanis teljesen kezdőként sikerült egy hámlasztót rendelnem. Még annak ellenére is, hogy a honlapon külön fel van tüntetve: csak tapasztalt hámlasztók használják a terméket. Hát én sok minden vagyok, de tapasztalt e téren biztosan nem. Mondjuk még lehetek. Így került hát a virtuális kosaramba a AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution, aminek jól látjátok 30% savtartalma van. Akarva akaratlanul is eszembe jutott Samantha a Szex és New Yorkból, amikor átesik a kémiai hámlasztáson. Azt az arcot sosem felejtem. De visszatérve új szerzeményemre, elég bizarr állaggal lett megáldva, megalvadt vérre emlékeztet. Eljött az első vasárnap este (valamiért mindenki hétvégén hámlaszt), úgyhogy roppant óvatosan, spórolósan kentem fel letisztított arcomra (kép lent). Picit csípett az első 1-2 percben, de erre fel voltam készülve, mert többen is írták, így egyáltalán nem volt zavaró. Kivártam a 10 percet, semmi gond nem volt belőle, majd óvatosan lemostam és láss csodát! A bőröm tapintása soha nem érzett hatást keltett. Látványra nem is volt szembetűnő a változás, de érintésre ég és föld. Azt olvastam 3-4 használat után látványosan megváltozik a bőr, persze pozitív irányba. Azért ezzel a termékkel továbbra is óvatosan. Ha napra megyünk soha ne használjuk előtte, vagy nagyon magas faktorral ellátott fényvédőt használjunk. Az utána lévő hidratálás is elengedhetetlen, ezután sokkal hatékonyabban fognak a bőrbe jutni a hidratáló kincsei is. 

img_5196.jpg

img_5172.JPG

Hajamért bocsi :D

Honnan tudjátok beszerezni őket? Mivel eddig csak 1-1 darabot vásároltam, így kézenfekvő volt megrendelni és beugrani érte a Tinamu üzletbe (Bp., V. kerület, Régiposta utca 19.), de a következő vásárlást eggyel nagyobb lélegzetvételűre tervezem, így közvetlenül a gyártótól (Deciem webshop) fogom megrendelni, ahol 25 EUR felett ingyenes a szállítás. Köztes megoldás a Skinsmart, ahol jobb áron vannak a termékek a Tinamunál, de 15.000 Ft felett ingyenes a szállítás. 

Jövők majd az új termékek tesztjével is. 

Jó hétvégét,

Detty

img_5195.jpg

Szólj hozzá

szépség innováció theordinary skinsmart deciem tinamu