2015. aug 31.

Dr. Organic - Új igény, új teszt, új élmény

írta: Fashionline Hungary
Dr. Organic - Új igény, új teszt, új élmény

fullsizerender_6.jpg

Jó ideje kacérkodom már a természetes kozmetikumokkal. Első beauty bejegyzésem is egy ilyen márkáról szólt: Serafim. Tusfürdőből egy éve csak az Yves Rocher termékeit vásárolom, amiről már készül egy új poszt. Sajnos minden egyes drogériás vásárlásomnál fennakadok azon, hogy a természetes, a jobb, az egészségesebb jóval drágább mindenből, mint a káros anyagokkal teli. Magamon is észreveszem, hogy hiába határozom el magam, hogy most a legjobbat veszem, amikor ott állok a polc előtt és látom a háromszor árkülönbséget, gyakran meggondolom magam. 

A dr.organic termékeivel régóta szemezek, az egeszsegbolt.hu által kapott hírlevélben találkoztam vele először, majd a Rossmann polcain személyesen is üdvözöltük egymást. De amikor leemeltem a közel 3.000 Ft-os sampont, úgy döntöttem jó nekem a 10 éve bevált L'Oreal 799 Ft-ért. Aztán a költözésünk nagyszerű alkalom volt arra, hogy mindent kiselejtezzek, átértékeljek, és amelyik terület hibázik ott taktikát változtassak. Balázs imádja a fehér ingeket és pólókat, de sajnos egyikőnk sem igazán bírja ezt a nagy meleget, így a dezodorok sorra színezik el a fehér felsőinket, és a Vanish szappan ellenére is a 'kuka' címkéjű dobozba kerültek. Elkezdtem utánaolvasni, hogy hogyan lehet az éppen aktuális hőségriadóban enyhíteni picit az izzadást, és szinte minden oldal a teafaolajat ajánlja. Antibakteriális hatású, parazita és gomba ellenes, gyulladás csökkentő és aknés, pattanásos bőrre is kiváló. Így kitaláltam, hogy először "csak" egy szappanba fektetek, kipróbáljuk milyen. Pár nap múlva a hónaljam sajnos beadta az unalmast, és bármit fújtam rá, bármivel kentem be csípett, minden felső kidörzsölte, aminek következtében teljesen kipirosodott. Nem volt mire várni tovább, pont jött a hétvége, irány a Rossmann, és azon belül a dr.organic részleg. 

img_7691.JPG

 

Úgy vagyok ezekkel a termékekkel, hogy ha már az áruk magas, legalább kárpótoljanak a csomagolással, a kivitelezéssel. Nekik sikerült. Tényleg nagyon megkapó, jó minőségű, és egytől egyig csodálatos illatúak a termékeik. A szappant most egy fertőtlenítő kúraként használom, nem dezodorálok, nem használok más tusfürdőt, és az egész testemet lemosom vele. 

img_7692.JPG

Teljesen más érzés, mint egy normális tusolás után, extrán tisztának érzem magam és olyan természetesnek, könnyednek. Nincs erőltetett tusfürdő illatáradat, és nem szárítja ki a bőröm, hogy azonnal bele kelljen esnem a testápolós vödörbe. A pirosodásom teljesen elmúlt, megnyugodott a bőröm. Azt nem írom, hogy nem izzadtam, mert egy 2 napos ablakcserét nehéz izzadság nélkül végigvinni, de dezodor nélkül sem izzadtam úgy, mint egy átlagos hétköznap a 32-es buszon. 

fullsizerender_5.jpg

Most kivételesen a körmöm is natúr színű lett, lehet, hogy öregszem?! :D

Mindenesetre tényleg bevált, úgyhogy lesznek még további terméktesztek. A későbbiekben pedig a természetes tisztítószerekre fogok vadászni. Szerintem érdekes kihívás lesz. 

Az összes dr.organic terméket megtaláljátok ITT árral és rendelési feltétellel együtt. 

xoxo,

Detty

 

Szólj hozzá

szépség természet natúr teafaolaj dr.organic