2016. jan 28.

Female dandy

írta: Fashionline Hungary
Female dandy

img_2111.JPG

Mindig is ki akartam próbálni a csokornyakkendőt. Most, hogy a dandy stílus így dübörög elérkezettnek láttam az időt. A fekete-fehér összeállítás nálam örök kedvenc, és a férfias csokornyakkendőt egy nőies gyöngysorral illetve magassarkúval kombináltam. Összességében nem vehetőek észre erőteljes masculin jegyek a ruhákon, próbáltam megvalósítani a nőies dandy stílust. 

dscn1364.JPG

Szemhéjpúdert sem használtam, hogy ne terelje el a figyelmet a rúzsról, aminek szilvás árnyalata az egyedüli szín, ami megtöri a fekete-fehér outfitet, és ez a körmömön is visszaköszön.

dscn1366.JPG

A gyöngysor a Rossetti Bizsu érdeme, és a legjobb benne, hogy ez egy darab nyaklánc, és mindig a Szex és New York-béli menyasszonyi ruhára emlékeztet, amit Carrie egy fotózás alkalmával viselt. A gyöngyök egyébként idén már másodszor tesznek jó szolgálatot, ugyanis egy hete a barátnőm kölcsönkérte őket egy Gatsby stílusú buli apropóján. 

dscn1363_jo.jpg

fullsizerender_2.jpg

Sokáig erőltettem a leengedett hajat, de rá kellett jönnöm, hogy összefogva jobban áll, és ehhez a "szerephez" jobban is illik.

dscn1375.JPG

img_2118.JPG

A gyöngysort persze nem csak férfias jegyek kompenzálása miatt választjuk.Nemesen egyszerű és fenségesen elegáns. Időtlen szépséget áraszt. Az utóbbi időben pedig már a lazább szerelések kiegészítőjeként is megállja a helyét. Bármelyik stílus is áll hozzád közel, biztos, hogy megtalálod a Rossetti Bizsu weboldalán a neked valót, legyen az karkötő, fülbevaló, gyűrű vagy nyaklánc: http://rossettibizsu.hu/tekla/page/2.html

Puszi,

Detty

 

Ing: Mango

 

 

Szólj hozzá

glamour dandy outfit rossetti