2018. már 01.

Március cukor, tészta és kenyér nélkül

írta: Fashionline Hungary
Március cukor, tészta és kenyér nélkül

img_3897.jpg

Elérkeztünk egy újabb kihíváshoz, amit minden részletével együtt szeretnék megosztani veletek. Legfőképpen magamat motiválom ezzel, nincs sunnyogás. Másrészt pedig azokat szeretném, akik képtelenek drasztikus diétákba fogni. Pont úgy, mint én. Nem kellett sokáig keresnem kajás képeket, az Instagram-om eléggé elárulja, hogy imádok enni. És nem, nem salátát meg puffasztott rizs(e)t. Két nagy kedvencem: a szendvics és a tészta. Bármikor, bármilyen formában. És persze, teljes kiőrlésű, de aki fogyni akar, pontosan tudja, hogy ez ilyenkor nem sokat vet a latba. Alapvetően nem arról van szó, hogy elhíztam, de van rajtam 2-3 nem odavaló kiló, ami egy ideje stagnál. Kilóban a hot iron miatt nehéz ezt mérnem, mert azzal együtt, hogy fogyok, izmot is építek. Ezt abból az időszakból tudom, amikor készült az esküvői ruhám. Előtte heti kétszer jártam edzésre és a kajára is odafigyeltem, a mérleg nyelve azonban nem mozdult. A varrónő viszont derék részen, háromszor vett be a ruhámból a nagy napig. 

img_3896.jpg

Előzmény: nem vagyok a sport megszállottja, de kevés olyan időszak van az életemben, amikor nem mozgok valamit. Új szerelem a hot iron, amit az elmúlt két hónapban "kicsit" elhanyagoltam (magyarul a terem tájára se mentem) és a heti egy balettóra nem bizonyul elégnek ahhoz, hogy büntetlenül tésztázgassak az Okay Italiaban. Pontosan tudom magamról, hogy ha csak picit megnyomnám az edzést és elhagynám a reggeli óriás szendvicseket meg az esti tésztákat (imáááádom), máris formába lendülnék. Természetesen a cél nem ez, de haladjunk szépen sorba. 

img_3899.jpg

Tervek: márciusban 5 hot iron óra, 5 balettóra és 2 streching óra szerepel a naptáramban. Aki folyamatosan edz, annak ez nem tűnik soknak, de a jelenlegi időbeosztásomba ez fér bele. Pénteken már mindig utazunk, így marad 4 nap a hétből, amikor el tudok menni. Ebből egy este fixen balett (október óta 2 órát hagytam ki, egyet a szülinapomon, egyet pedig betegség miatt), egy másik este hot iron. 2 napot viszont muszáj fenntartanom magamnak minden más dolog intézésre. Pl. randi (igen a férjemmel), barátokkal való találkozás, fodrász, pedikűr, bevásárlás...stb. És akkor még nem mostam, nem vasaltam és nem takarítottam, de ezt hagyjuk is. A pihenés szót pedig le sem írom. 

img_3895.jpg

Így mától le kell mondanom a férjem isteni reggelijeiről, jaj, máris éhen halok. Itt a blogon fogom vezetni, miket eszek és hogyan sikerül teljesítenem a márciusi kihívást. 

Jelenlegi adatok a 175 cm magasságomhoz, csak hogy számszerűsítsük is: 

- mell: 85 cm

- derék: 72 cm

- csípő: 89 cm

- fenék: 98 cm

- súly: 62,3 kg

img_3898.jpg

Vállalás: márciusban azon kívül, hogy teljes erőbedobással részt veszek azokon az órákon, amiket fent említettem, lemondok a kenyérről (zsömléről, kifliről, társairól), a krumpliról (ez lesz a legkönnyebb, nagyon rég nem eszünk, max. édesburgonyát), a hozzáadott cukorról (teába, kávéba, minden édességről, üdítőről) és a tésztáról. Lehet a későbbiekben update-elem majd ezt a bekezdést, most ezek jutnak eszembe. 

img_3900.jpg

Külön nehézsége lesz ennek a hónapnak a holnapi wellness hétvége és a két hosszú hétvége. Segítsetek tapasztalataitokkal vagy írjátok meg mit gondoltok a kihívásról! :)

Nemsokára jelentkezem, boldog márciust,

Detty

Szólj hozzá

edzés gasztro életmód diéta dettina