2015. nov 10.

Adventi kalendáriumbörze

írta: Fashionline Hungary
Adventi kalendáriumbörze

3871a1ba18e1e1373870e95f686ed573.jpg

Az adventi időszak szerintem nagyon fontos, hiszen ez alatt mindenki lélekben is ráhangolódik a karácsonyra. Aki a kereskedelemben dolgozik (pl. én :)) jól tudja, hogy ez milyen kemény időszak, a munkaórák és a bevételek is ilyenkor a legmagasabbak, mégis ha tudunk, picit álljunk le, lassítsunk, ha más nem hétvégente, és varázsoljuk el otthonunkat, öltöztessük ünnepi díszbe, ettől a mi hangulatunk is megváltozik. Mikor gyerek voltam minden évben volt Adventi naptárunk a húgommal, akkor még a csoki volt a menő, persze csaltunk, össze-vissza nyitogattuk az ablakokat és csentük el belőle a csokikat. :) Aztán jó ideje nem is találkoztam Adventi kalendáriumokkal, idén viszont teljesen új formát öltve költözött be a tudatomba. Ahogy a színezős könyvek, így ezek a naptárak is visszatértek és a felnőtteket szólítják meg. Számos kozmetikai márka, lakberendezési üzlet állt elő felnőtteknek szóló adventi kalendáriummal. Összeválogattam párat a kedvenceim közül, ezeket szeretném most megmutatni Nektek.

1. BOMB

A márkából kiindulva nem nehéz kitalálni, hogy az ablakocskák mögött szappan vagy pezsgő fürdőbombák vannak, így az ünnepi hangulat a fürdőkádban ülve érint meg minket. Ára: 5.990 Ft

0b41ec03.jpg

2. The Body Shop

Talán ez a legexkluzívabb mind közül, ami az árában is visszaköszön. 24 apró csomag a jól ismert TBS termékekből, arc és testápolótól kezdve az illataikon át a újdonságokig. A weboldalukon meg lehet nézni a teljes listát, hogy miből mekkora termékek lapulnak benne, és ahogy ők említik az ajándékok többet érnek, mint amennyibe a kalendárium kerül. Ára: 24.990 Ft 

bodyshopkale_1.jpg

3. Butlers

Itt van egy kis csavar a történetben, hiszen ezek üres zacskók és számok. De egyszerűen tökéletes azoknak, akik saját készítésű ajándékokkal szeretnék meglepni 24 napig gyermeküket, párjukat. Én valószínűleg ezt fogom választani. :) Ára: 3.490 Ft

nevtelen.bmp

4. Tchibo

A Tchibo csak jön fel és jön és jön. Egyre jobb termékeik vannak. 5 féle Adventi kalendáriumból lehet náluk választani, egyik kreatívabb, mint a másik. Én a fiókosat választottam, egy fokkal komolyabb, mint a Butlers zacskói (bár én az egyszerűség híve vagyok), szintén a saját kis apróságainkkal tudjuk megtölteni. Ára: 4.495 Ft

tchibo.JPG

5. Dr. Hauschka

A természetesség jegyében a bionivo.com weboldalon találtam rá erre a gyönyörű dobozkára, amely tele van 5 és 10 ml-es próbatermékekkel arc- és testápolási témában. Annál jobb és leíróbb nevet, mint hogy 'Téli hangulat' nem is adhattak volna az Adventi kalendáriumuknak. Ára: 14.980 Ft

telihangulat.JPG

6. LEGO

Természetesen a gyerekekről se feledkezzünk meg, a Müller Drogériában tengernyi édességekkel teli Adventi naptár közül választhatnak a kicsik, én mégis egy - a gyerekkoromhoz szorosan kötődő - ismert márkát hoztam nektek. Ki ne ismerné a LEGO-t? A húgommal éjszakákon át tudtuk volna építeni. Az ő kalendáriumuk is szuper, 278 elemből áll, és mind karácsonyi hangulatban. Ára: 5.290 Ft

60099-lego-city-adventi-naptar.jpg

7. Conrad

A férfiaknak nem való az Adventi kalendárium? Talán mégis. Minden nap újabb alkatrészt találhattok a kis ajtók mögött. A mellékelt útmutató minden napra újabb kísérletet kínál – forrasztás nélkül. December 24-én aztán az összegyűlt alkatrészekből egy nagy projekt összeállítására kerül sor, amellyel a karácsonyfa díszíthető. Ára: 3.490 Ft

1365868_rb_00_fb_eps_250.jpg

+1. IKEA

Ha viszont mégis úgy döntötök, hogy csak és kizárólag saját készítésű kalendáriummal lepitek meg magatokat vagy családtagjaitokat, akkor érdemes ellátogatni az IKEA Piacterére, mert szuper kis kiegészítőket, díszeket, matricákat találtok a home made naptárhoz. 42 db-os címke készlet ára: 395 Ft (ajándék :D)

ikea.JPG

Záró hír: Yves Rocher

Nagy szerelem nálam az YR márka, és a francia Facebook oldalukon napok óta posztolnak az Adventi naptárjukról, viszont itthon sehol nem találtam még, így csak reménykedni tudunk, hogy hozzánk is elér. 

12194791_10153043565671152_4251860673845123753_o.jpg

Az Adventi naptáron a vissza számolás december 1-én indul, így még van 2 hetetek, hogy beszerezzétek azt a kalendáriumot, amitől a legjobban karácsonyi hangulatba kerültök. :)

Puszi,

Detty

Szólj hozzá

szépség lego ikea advent glamour bomb tchibo conrad drhauschka butlers thebodyshop yvesrocher