2016. már 25.

Mi folyik a fürdőszobában? 2.rész

írta: Fashionline Hungary
Mi folyik a fürdőszobában? 2.rész

Sziasztok,

kicsit elmaradtam ezzel a sorozattal, de ami késik nem múlik. Az első részben a sminklemosókról és azok használatáról írtam. A folytatásban pedig a tusfürdők, szappanok következnek. 

3758388163.jpg

Jó ideje már, hogy a szappanokat részesítem előnyben, de azért természetesen az én polcomon is helyet kaptak a különböző tusfürdők. Nézzük őket szépen sorban, mit tudnak, és mit nem. 

dscn1346.JPG

dscn1353.JPG

Fa Habfürdő Cream & Oil Selyem és Magnólia 500 ml

Egyáltalán nem szeretem a Fa márkát, de sajnos nem tudom igazán megindokolni. Számomra réges-rég kiment a divatból. Ami persze nem igaz, valamiért mégis így érzem, anyukám akkor használt Fa terméket, mikor én még nagyon kicsi voltam. Ezt a habfürdőt még akkor vettem, mikor a régi lakásban laktunk, hogy ha kedvem támad hosszú ideig a fürdőkádban relaxálni (nem vagyok egy kádas típus), akkor ne a tusfürdőt kelljen használnom. Az illata egyébként isteni, és ami pozitívum pl. az Yves Rocher termékekkel szemben, hogy fürdés után is nagyon hosszú ideig lehet érezni a bőrömön. Nem szárít, sőt. Az 500 ml valószínűleg életem végéig elég lesz.

Balea Shining Cocos Tusfürdő 250 ml

Itthon imádjuk a kókuszt minden formában. Több kókuszos testápolóm és hajápolóm is van, szerelemes vagyok az illatukba. Ezt a tusfürdőt hirtelen felindulásból vettem, le volt értékelve (szinte utánam dobták), és a tubust felpattintva intenzív kókusz illatot árasztott, így velem jött. Sajnos óriási csalódás. (Persze mit várok pár száz forintért!?) Kék és csillogós, teljesen feleslegesen. Az új hófehér csempéink sem szeretik. Az illata addig jó, míg kinyomom, majd semmi. Szárít, húzódik a bőröm használat utána. 

Yves Rocher tusfürdők 200 ml

Nagyjából két évvel ezelőtt kezdődött a kapcsolatunk, és megismerkedésünktől mostanáig csak ezt a márkát használtam. Szerettem a 3 db-os akciójukat, mindig beraktároztam itthonra, kivétel nélkül az összes fajtából volt már nekem. Volt amiket jobban szerettem (általában a fehér színű, tej állagúakat), és volt amiket kevésbé (nagyon gyümölcsös, színes). De mostanra meguntam. Mindet. Ezért váltottam szappanokra, és újdonságokra, de erről majd később. Magát a márkát bátran tudom ajánlani bárkinek, törzsvásárlóként mindig a postaládánkban landol legújabb kedvezménykártyájuk 40% kedvezménnyel, és nagyon sokszor ajándékkuponnal. A testápolós résznél is szó lesz még róluk, mert a kókuszos testápolójuk nagy kedvencem.

dscn1351.JPG

dscn1348.JPG

Lush Butterfly ajándékcsomag

Erről az isteni meglepetéscsomagomról külön bejegyzést írtam korábban, amit itt tudtok elolvasni. Azóta is használom és nagyon elégedett vagyok. 

Dove Fresh Care Intim mosakodógél - 250 ml

Nem tusfürdő vagy szappan, mégis a zuhanyzásnak ezen részéhez tartozik az intim mosakodógél. Mikor ellepték a drogériák polcait ezen témájú termékek sokat kipróbáltam. Hatásában sok különbség nem volt, állagában, illatában és árában viszont annál inkább. Tesztelések sorozata után már csak a Dove Fresh-t veszem, imádom az illatát és könnyen kezelhető pumpás kiszerelésével segít a tisztálkodásban nap, mint nap.

Ti milyen tusfürdőre vagy szappanra esküsztök?

Mivel túl vagyunk a sminklemosáson és a testünk tisztításán, még a tusoló alatt maradva a következő részben a hajmosásról lesz szó, illetve kiderül mivel küzdök éppen a samponok terén.  

Jó hétvégét és kellemes ünnepeket kívánok,

alairas.JPG

 

 

Szólj hozzá

fa szépség dove tusfürdő szappan lush yvesrocher