2016. júl 25.

Eljött a hátizsákok ideje

írta: Fashionline Hungary
Eljött a hátizsákok ideje

0719els_5.jpg

Mindig is nagyon tetszettek a hátizsákok, főleg a webshopokban és másokon. De magamon egyszerűen nem tudtam elképzelni őket. Aztán közeledett a nyaralás, és eljátszottam a gondolattal, hogy veszek egyet. De nem jött ki rá a lépés. Majd ahogy a múlt heti cikkemben is említettem, rátaláltam Réka (FénytérKép) Édesanyjának 2 in 1 hátizsákjára, amit bőrdíszművesként készít. Így ki is találtunk, hogy készítünk vele egy outfitet, hogy közelebb kerüljön hozzám, és megnézzem hogyan áll nekem a hátizsák. Egy teljesen egyszerű, fekete ruhát, és fekete cipőt választottam, hogy tényleg a kiegészítők legyenek a középpontban. A hátizsák és a stílusban hozzá illő ékszerek. Picit más, mint az a stílus amit tőlem megszokhattatok. De néha jó kilépni a komfortzónánkból. A táska oldalsó, virágos része abszolút a kedvencem. Illetve kétféleképpen is hordható, ezért nagyon praktikus. A képek alapján legfőképpen egy angol iskoláslányhoz hasonlítok, talán a koromból is letagadhatnék. :)

Nektek van hátizsákotok? Milyen típusúakat részesítettek előnyben?

Xx, Detty

0719els_1.jpg

0719els_11.jpg

0719els_3.jpg

0719els_4.jpg

0719els_8.jpg

0719els_2.jpg

0719els_6.jpg

0719els_10.jpg

0719els_9.jpg

0719els_7.jpg

n_vtelen-1_1.jpg

n_vtelen-4.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála - FénytérKép

Outfit: Rossetti végtelen idő nyaklánc: ITT / Rossetti Zília karkötő: ITT / Ruha: régi / Cipő: Deichmann / 2 in 1 hátiszák: ITT

Szólj hozzá

fashion divat hátizsák glamour outfit fashionblogger rossettibizsu fashionlinehungary