2016. dec 21.

Visszatekintés - 2016. február

írta: Fashionline Hungary
Visszatekintés - 2016. február

16148574487_7f513cf661_o.jpg

A februárt nagyon szeretem, és nem csak azért mert akkor van Valentin nap meg a névnapom. Ez a kép pontosan leírja, mire gondolok, rügyeznek a fák, enyhül az idő, mindenki egyre virul, lassan de biztosan lekerülnek a téli, bundás kabátok, néha még a tavasz illatát is érezni. A 2016-os február többnyire német tanulással telt (ahogy nagyon sok hónap előtte és utána is, de erről majd egy külön bejegyzésben). De azért voltunk egy szuper születésnappal egybekötött Farsangi bulin, felnőtt korom első ilyen rendezvényén. Szerintem elég stílusosra sikeredtünk. :) 

detty131.jpg

Ebben a hónapban volt a Daalarna Fashion Show is, ahol a 2016-os menyasszonyi ruhákat csodálhattuk meg a kifutón. Persze itt én még mit sem sejtve arról, hogy egy év múlva nekem is aktuális lesz. Magáról a show-ról nem született külön bejegyzés, nagyon sokat gondolkoztam rajta, hogy megírjam-e vagy sem, de elég sok negatív élmény ért. A szervezés, a modellek, a járásuk, és persze a ruhák gyönyörűek voltak, de egyiket sem tudtam volna elképzelni magamon. Ugyanis mindegyikből kint volt a mellük, átlátszott a mellbimbójuk, olyan csupasz volt az egész, kíváncsi lennék a pap vagy nagymamám milyen fejet vágnának, ha egy ilyenbe vonulnék be én is jövőre. Természetesen a divatbemutatón nagyon jól mutattak, gyönyörű, minőségi anyagból, de számomra nem kompatibilisek egy normál keretek között zajló esküvővel. 

10660121_10207789938978926_3446077441583229069_n.jpg

A Rossetti Bizsu Blogján és a sajátomon is a cikkek többnyire eseménybeszámolókról szóltak, volt Oscar gála és Story gála, a Rossetti Bizsu 2016 Arcát pedig elkezdtük keresni, ami egy nagyon izgalmas új projekt volt, hosszú cikkekkel. 

Valentin napi outfit posztomban pedig levelet írtam a Kívánságtündérnek, hogy sikerüljön a márciusi nyelvvizsgám. 

img_2246_1.JPG

Úgyhogy elég unalmasan és csendesen telt ez a hónap, mégis most abban reménykedem, hogy a 2017 februárja is pont ilyen eseménytelen lesz, sok pihenéssel és olvasással. 

Holnap jön a március, ott már azért kezdenek beindulni a dolgok. :)

Puszi,

Detty

 

Szólj hozzá

visszatekintés életmód február