2016. máj 08.

Új szintet lépett a blog

írta: Fashionline Hungary
Új szintet lépett a blog

0423_26_1.jpg

Sziasztok,

régen volt már outfit poszt, aminek a legfőbb oka az, hogy ideje volt egy szintet lépni a blogon, ami azzal járt, hogy kerestem végre egy fotóst. Sajnos az, hogy harmadjára ugrok neki jövő héten a nyelvvizsgának (erről egy külön bejegyzés születik) nem segítette elő az utóbbi időben a blog fejlődését, hiszen mire valami nagyobb fába vágtam volna a fejszémet ismét megjött a negatív eredmény, és kezdhettem előröl az egészet. Nyelvórákra járni, tanulni, gyakorolni, idegeskedni...Mindezt persze két munka mellett. Nem vagyok rá büszke, de erről majd az ennek szentelt bejegyzésben részletesebben írok. Viszont égetővé vált fotóst találni a bloghoz, így Bogdándi Virág, a Virág's Lab bloggerinájának segítségét kértem, aki a kedvenc bloggereim közé tartozik. Nagyon kedves és segítőkész volt, elmesélte ő hogy kezdte, és ajánlott egy csoportot, ahol fotósok, modellek, sminkesek, fodrászok keresik és kölcsönös referenciával segítik egymást. Kis ideig csak szemlélődtem a csoportba, majd összeszedve minden bátorságomat kiírtam, hogy fotóst keresek a bloghoz többnyire street style fotózásokra. Nagyon meglepődtem, ahogy sorban elkezdtek jönni a levelek az érdeklődő - többnyire - hobby fotósoktól, és küldték a referencia anyagukat. Végül az első megérzésemre hallgattam (és milyen jól tettem), majd meg is beszéltem az első fotózás időpontját Kovács Réka Borbálával, akinek munkáit megtekinthetitek a FénytérKép Facebook oldalán. A fotók nem tökéletesek, nagyon sokat kell fejlődnöm, de azt gondolom a lényeget át tudtam nektek adni, így egy új dolog kezdeteként tekintek erre, amiben rengeteg lehetőség van. Még egyszer köszönöm a képeket Rékának, remélem Nektek is tetszenek.

Puszi,

Detty

0423_18.jpg

0423_20.jpg

0423_17.jpg

0423_19.jpg

0423_22.jpg

0423_16.jpg

0423_25.jpg

0423_24.jpg

0423_21.jpg

0423_23.jpg

Fotó: FénytérKép - Kovács Réka Borbála

Smink: Dajka Dzsenifer

Rossetti nyaklánc: ITT / Rossetti karperec: ITT / Rossetti gyűrű: ITT / Body: H&M / Tüll szoknya: saját tervezés / Cipő: Guess / Táska: H&M / Óra: Michael Kors

Szólj hozzá

glamour outfit aurora várkert bazár rossetti tüll szonya fénytérkép