2018. feb 10.

Bámulatos a Reserved új kollekciója

írta: Fashionline Hungary
Bámulatos a Reserved új kollekciója

reserved5.jpg

Már 2 hete kigyűjtöttem ezeket a csodás képeket, ugyanis nem tudtam szó nélkül elmenni a Reserved vadonatúj kollekciója mellett. A mai divat világában, kapálózva a bőség zavarában szerintem nagyon nagy dolog, ha egy nő megtalálja saját stílusát. Vagy legalább ha leszűkíti az üzletek számát, ahová be kell térni egy-egy vásárlás alkalmával. Én közel sem találtam meg a saját stílusomat, bár elég konkrét elképzelésem van róla, mi tetszik és mi nem. Ennek ellenére sokszor belecsúszok olyan vásárlásokba, ami nem a stílusomat tükrözi, de praktikus, vagy basic, vagy jó áron volt, vagy szükség volt rá egy bizonyos alkalomkor. Ami történt az elmúlt hónapokban, hogy csalódtam pár üzletben (minőségi szempontból), ezáltal más üzletek kerültek előtérbe. Ez a változás pedig jó irányt adott a ruhatáramnak. (Szerintem.) Az egyik ilyen üzlet, ami az új kattanásaim között van kétség kívül a Reserved. Így, mikor megláttam új tavaszi kollekciójukat, úgy döntöttem, összesűrítve megmutatom a kedvenceimet. :) Most már csak a tavaszra várok, de arra nagyon. 

reserved6.jpg

reserved8.jpg

reserved1.jpg

reserved7.jpg

reserved9.jpg

reserved2.jpg

reserved4.jpg

reserved3.jpg

Szólj hozzá

tavasz fashion divat reserved 2018