2016. jún 20.

Egy nap a városban

írta: Fashionline Hungary
Egy nap a városban

0529harmadik_7.jpg

Gondolom nem lepődtök meg azon, ha azt írom elég kritikus vagyok magammal szemben, és általában nem tetszenek magamról a képek. 30 év alatt azért elértem arra a szintre, hogy elfogadtam magam, nem hisztizek, nem rinyálok. Jó pár évvel ezelőtt csak kerestem önmagam, rengeteg ruhát vásároltam de általában hirtelen felindulásból, majd otthon kiderült semmi nem illik semmihez. Azért mostanra sikerült egy olyan ruhatárat kialakítanom, amik illenek hozzám, kialakult egy stílus, amit képviselek, mégis tudok meglepetést okozni, bár a kényelemből nem adok. Amikor fotózunk Rékával (FénytérKép) előtte mindig nagyon ideges vagyok. Sokan azt gondolják milyen könnyű felvenni valamit, odaállni, és pózolni. De ez nem így van. Jó előre ki kell választani a ruhát, amiből biztos van olyan, ami a fotózás reggelén már nem is tetszik. A körmeim nagyon gyorsan nőnek (aminek néha persze örülök, mert egészséges), de egy fotózásnál ez nem szerencsés, mert azon a héten frissnek kell lennie a gél lakknak. A hajam biztos, hogy nem úgy áll, ahogy szeretném, és szoliba se volt időm elmenni. Egy fotózás alakalmával általában 3 szettet fotózunk be, így el tudjátok képzelni milyen cifra helyeken sikerült már átöltöznöm közben. Aztán mikor fotózunk megnyugszok. Olyan lesz amilyen, ez is én vagyok. Mikor Réka küldi a kész képeket ismét izgalomba jövök, általában teljesen más a kész képsorozat, mint amit elképzelek. Természetesen mindig van olyan amit utálok magamról, de összességében szeretem a képeket, megvan az összhang, gyönyörű ékszerekkel dolgozunk, és nagyon jó hangulatban telnek ezek a délutánok. A szett, amit ma hoztam nektek egy crop top és a magas derekú ceruzaszoknya házassága egy kényelmes espadrilles-szel. Nagyon nagy szerelemben vagyok a rosé gold színű órámmal, ezért az utóbbi időben az ékszereim is ehhez a színhez igazodtak. Így most szándékosan választottam ezüst karperecet és szögletes, ezüst gyűrűt. Olyan minimál mindkettő, mégis feltűnő, és együtt nagyon jól mutattak. A póló feliratát középpontba helyezve nyakláncot nem is viselek. Ehelyett egy virágos fejpánt és egy virágos KeepCup lett a kiegészítőm.

Remélem Nektek is tetszik a szett, szerdán egy újabb, érdekes témát feszegetünk majd a blogon.

További jó pihenést!

Xx, Detty

0529harmadik_8.jpg

0529harmadik_5.jpg

dior.jpg

0529harmadik_11.jpg

0529harmadik_1.jpg

0529harmadik_10.jpg

0529harmadik_2.jpg

0529harmadik_4.jpg

0529harmadik_12.jpg

Fotó: FénytérKép – Kovács Réka Borbála

Outfit: Rossetti szögletes gyűrű: ITT / Rossetti karperec: ITT / Póló: Látomás / Szoknya: Stradivarius / Espadrilles cipő: F&F / Napszemüveg: ZeroUV / Hajpánt: ITT

Szólj hozzá

glamour látomás outfit fashionblogger rossettibizsu