2016. aug 16.

A hologram az új ezüst

írta: Fashionline Hungary
A hologram az új ezüst

fullsizerender_6_2.jpg

Sziasztok,

a mai outfit elég rendhagyó, és nem is igazán a szett a lényeg, hanem hogy egy másik kontinensen fotóztuk. Sajnos Rékát (FénytérKép) ide sem tudtam magammal vinni, így Balázs és egy telefon volt a segítségemre, ezért elnézést a képek nem megszokott minőségéért. Egy nagyon egyszerű városnéző szettben láthattok ma, ahol egy korábbi posztomhoz hasonlóan inkább a hátizsák kapta a főszerepet. Egy ilyen hologramos hátizsák volt a vágyam, és az utazásunk utolsó napján rá is bukkantam a megfelelőre. Egyszerűen imádom ezt a visszatérő divatot, már egy cipőt is kinéztem hozzá az interneten. Kína – legalábbis az a város ahol mi voltunk – nem a szépségéről volt híres, de találtunk egy óriási parkot, ami egy félig kiszáradt folyó mentén terült el, így itt készültek a képek. Azért a felhőkarcolók és a pálmafák megalapozták a hangulatát. Nagyon sokan olvastátok a Kínai kalandom 1. részét, így szerdán jön a folytatás. Addig is élvezzétek a nyár utolsó napjait, nekem már az őszi outfitek anyagán kell gondolkoznom. :)

Xx, Detty

fullsizerender-71.jpg

img_1164.JPG

img_1179_1.jpg

img_1187.JPG

img_1168_1.jpg

img_1170_1.jpg

img_1172_1.jpg

img_1191.JPG

img_1193.JPG

img_1188.JPG

img_1198.JPG

img_1173_1.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Rossetti fülbevaló: ITT / Rossetti nyaklánc: ITT / Ruha: Bershka / Szandál: H&M / Óra: Michael Kors / Hátizsák: Kínában vettem / Napszemüveg: Kínában vettem

Szólj hozzá

travel kaland glamour Kína rossettibizsu