2018. feb 28.

Online drogéria összehasonlítás

írta: Fashionline Hungary
Online drogéria összehasonlítás

men_s_fall_fashion.png

Nem szokványos cikk a blogon, de múlt héten tettem egy felfedezést, gondoltam segítő szándékkal megosztom veletek. Sajnos, vagy nem sajnos, imádok drogériákban vásárolni. Elmenni, szaglászni, megnézni az újdonságokat, felfedezni az akciókat, felhasználni a kuponokat. Gondolom, mondanom sem kell, hogy legtöbbször olyan is kerül a kosárba, ami eredetileg nem volt rajta a bevásárlólistán. Annyi eszem azért van, hogy szigorúan havonta egyszer megyek, és akkor tényleg mindent megveszek. Korábban, minden esetben a DM-et vettem célba, aztán a Rossmann a 10%-os állandó kuponjaival kicsit elcsábított. Tudom, hogy a Rossmannak, már korábban elindult a webshopja, de most, hogy jött a hír, elindult a DM online, valami megmozdult bennem. Csörrent egyet a pénztárcám és kitaláltam, ha online rendelem meg a szükséges dolgokat a háztartásba, akkor nem kerül a virtuális kosárba a 104. szemceruza, vagy egy újabb színezékkel teli tusfürdő, mert cuki a csomagolása (bár erről egy ideje már leszoktam). Regisztráltam, kosárba pakoltam azokat a termékeket, amiket máskor is vásárolok. A végösszeg annyira nem tetszett, hiányoltam, hogy 14 tételből egyik sem akciós. Az applikációban lévő kuponokat nem tudtam beváltani. Mielőtt véglegesítettem volna a rendelést, körbenéztem a Rossmann háza táján. Csak azokat a termékeket néztem meg, amik a másik oldalon már szerepeltek a kosaramban, természetesen nem nyálaztam át a közel 15.000 árucikket. Megdöbbenve láttam, hogy ezen termékek 90%-ának alapára is magasabb a DM online shopban szereplőnél. 

Íme néhány példa, alapdolgokból, amiket általában veszek (felső kép DM, alsó Rossmann): 

wcpapir.jpg

zsepi.jpg

keztorlo.jpg

feherito.jpg

A Listerine esetében az alapár azonos volt és egy éppen futó akció miatt a Rossmann-nál kedvezőbben jött ki az ár. 

listerin.jpg

Úgyhogy a tanulság annyi, hogy mindig nézzetek alaposan körbe mielőtt vásároltok. Valószínűleg sok esetben mindkét üzletláncnál van különbség az online és a bolti árak között, illetve ha személyesen vásárolok, mindig szuper akciókat fogok ki.

Centrum Nőknek vitamint is rendeltem, mert most ezt a fajtát szedem 2 hónapja, az például nem is volt a Rossmann webáruházában fellelhető, csak a Centrum Energy A-Z-ig. Persze, ez nem gyógyszertár, csak szeretem ha egy helyen el tudom intézni ezeket. 

Házhoz szállítás: a DM-nél nincs ingyenes verzió, 499 Ft a szállítás, a Rossmannál 799 Ft-tól indul, de 12.000 Ft felett ingyenes. 

Remélem hasznos volt a bejegyzésem számotokra is, a csomag azóta rendben megérkezett, így elkerültem a tülekedést, az impulzus vásárlást és azt, hogy a kabát rám melegedjen a Plázában. 

Szép napot,

Detty

Szólj hozzá

teszt online dm rossmann