2016. nov 04.

Zaful love

írta: Fashionline Hungary
Zaful love

1101_1.jpg

Mai outfit posztom ismét nem szokványos. Először is nem a szabadban készült. Félve a rossz időtől az Aréna Plázában örökítettük meg a szettet. Másrészről pedig újabb felfedezést tettem az internetes vásárlás világában, és leadtam egy kisebb megrendelést a Zaful.com-on. Én egyáltalán nem vagyok ki például a H&M ruháitól, sok panaszkodást olvasok bloggerek körében, hogy tucat, meg unalmas. Szerintem nagyon jól kombinálható darabjaik vannak, szuper akciókkal csalogatják be a vásárlókat és a webshop-juk is profi. Többnyire basic darabokat vásárolok tőlük, és ezeket dobom fel valami különlegessel, hogy biztosan ne jöjjön szembe az utcán. Új felfedezésem a Zaful, hihetetlen mennyiségű árujuk van, a webshop felhasználóbarátabb már nem is lehetne, és kitartó vadászat után olyan árakon vásárolhatunk, amilyeneken itthon már jó ideje nem. Első fogásom ez a hosszú, lepelszerű ing volt. Igaz, hogy nem ősz kompatibilis, mert kilóg a kabát alól, de egyediségével megvett magának. Így kölcsönös értékesítés történt. :) Világos farmerrel és hófehér kiegészítőkkel párosítottam, szerintem ezek emelik ki legjobban a világoskék-fehér csíkokat. Gondolkoztam már a téliesítésén, de nem lövöm le a poént, hátha a blogon még viszontlátjátok egy új verzióban. Hogy a kis életemről is meséljek nektek picit év vége közeledtével HR teendőim megnövekedtek a munkahelyen, az utóbbi egy hónapot napi 4 vagy 5 interjúval hoztam le, általában hulla fáradtam estem haza. A munkán kívül a blog (mind a Fashionline, mind a Rossetti Bizsu Blogja) felgyorsult, rengeteg történés, esemény van, napokig tudnék cikkeket írni. Közeleg a Márton nap, szombaton Esküvő kiállítás, jövő vasárnap felvonulok a Marie Claire Fashion Days 2016 színpadán a Várkert Bazárban, és még sorolhatnám. Mindeközben pedig szervezem az esküvőt. Úgyhogy elég izgalmas időszak következik, karácsonyig nincs megállás. 

Remélem Ti jól vagytok, és várjátok a következő TOP5 posztot is (az outfiteken kívül), amivel igyekszem még a héten előrukkolni. 

Jó hétvégét Nektek!

Puszi, Detty

1101_4.jpg

1101_8.jpg

1101_2.jpg

1101_9.jpg

1101_5.jpg

1101_7.jpg

1101_3.jpg

1101_6.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Hosszú ing: Zaful (ITT) / Farmer: H&M  / Cipő: New Yorker / Táska: Alinda (ITT) / Óra: Guess (ITT)

Szólj hozzá

glamour outfit autumn fashionblogger zaful