2017. már 27.

Egyensúly

írta: Fashionline Hungary
Egyensúly

0315farmer_7_2.jpg0315farmer_3_2.jpg

A mai outfit posztban ismét sneakert húztam, nagyon szeretem őket a hétköznapokon, ezért is vártam a jó időt. Most egy miniszoknyás, harisnyás szettel mutatom be, lerombolva a tévhitet, hogy minden esetben sportos megjelenést kölcsönöz. Borzalmas fehér vagyok a képeken, de amíg a szolibérletem nem éri el hatását legyetek türelemmel efelől, azt hiszem még 2 outfit poszt van, ami ezzel a "színnel" készült. Visszatérve a sneakerhez és az egyensúlyhoz, régóta szerettem volna egy New Balance cipőt magamnak, ráadásul valami szokatlan színben. Így az ecipo.hu Nőnapi kedvezményére lecsapva meg is rendeltem. Azóta több stílussal is kevertem már, és elég jól megállta a helyét, ráadásul nagyon kényelmes. Amit még érdemes megemlítenem az a farmerkabát. Korábban (jó pár éve) voltak nekem farmerdzsekijeim, de egy sem volt az igazi. Tavaly eléggé ráfeküdtem a témára, de számomra csak az áruk növekedett, a jó fazon nem hozta közelebb hozzám egyiket sem. Majd 3 hete hosszú idő után először eljutottam a HÁDA-ba, ahol rábukkantam erre az Abercrombie kabátra 2.490 Ft-ért. Arra a pár alkalomra, amikor kedvem támad farmerkabátba bújni, tökéletesen megfelel majd. 

Puszi,

Detty

0315farmer_5_2.jpg

0315farmer_4_2.jpg

0315farmer_6_2.jpg

0315farmer_2_2.jpg

0315farmer_8_2.jpg

0315farmer_1_2.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Ékszerek: Rossetti BizsuFarmerkabát: Abercrombie HÁDA / Basic póló: H&M / Szoknya: Kate Spade / Cipő: New Balance

Szólj hozzá

glamour outfit abercrombie rossetti newbalance katespade