2017. ápr 10.

Boyfriend farmer és kristályok

írta: Fashionline Hungary
Boyfriend farmer és kristályok

0315sarga_2_2.jpg

Láttátok már ezt a csodálatos ékszer szettet a Rossetti Bizsu weboldalán? Most 6.990 Ft helyett 3.495 Ft, és szerintem a tavasz egyik legszebb darabja. Az időjárás még elég szeszélyes, így maradtam egy különleges, sárga, hosszú ujjú felsőnél, amit a nyíregyházi Gardrobe in the city üzletben vásároltam. Bár weboldaluk nincs, de a Facebook oldalukon érdemes körülnézni, nagyon trendi, fiatalos ruhákat találtok, olyanokat, amik nem jönnek szembe az utcán. Ezekhez pedig egy boyfriend nadrágot választottam, amit még nem láthattatok rajtam. Kicsit idegenkedem tőle, ha ritkán fel is veszem, csak magassarkúval. Túl lazának érzem magam benne, pedig nagyon kényelmes. A cipő a legújabb szerzeményem a Cipőfalva webshopjából, és teljesen véletlenül pont olyan anyagból van, mint a laptopom tokja, amit aliexpress-ről rendeltem, így gondoltam azt is megmutatom nektek.

Remélem kihasználtátok a Glamour napok nyújtotta kedvezményeket, és mindent beszereztetek, amit szerettetek volna.

Szép estét,

Detty

0315sarga_7_2.jpg

0315sarga_8_2.jpg

0315sarga_4_2.jpg

0315sarga_3_2.jpg

0315sarga_5_2.jpg

0315sarga_6_2.jpg

0315sarga_1_2.jpg

Fotó: Kovács Réka Borbála – FénytérKép

Outfit: Ékszerszett: Rossetti BizsuBlúz: Gardrobe in the City / Farmer: régi / Laptop tok: aliexpress / Cipő: cipofalva.hu / Óra: DKNY

Szólj hozzá

divat kristály glamour boyfriend rossettibizsu gardrobeinthecity cipőfalva