2017. máj 03.

3 napja tart a fogadalom - Hogy vágtam bele?

írta: Fashionline Hungary
3 napja tart a fogadalom - Hogy vágtam bele?

img_4970.JPG

Egy villámbejegyzés arról, hogyan indultam neki és mi történt eddig. Múlt heti cikkemben olvashattátok, hogy nagy fogadalmat tettem, és május 1-től 3 hónapig nem vásárolok ruhát, cipőt, kiegészítőt. Erre azért próbáltam picit felkészülni, és szétnéztem a gardróbban, rendbe raktam a ruháimat, egy kis leltárt tartottam, hogy van-e esetleg olyan darab, ami nélkül semmiképpen nem húzom ki augusztusig. Két dolog volt: szabadidőnadrág és egy ruha a májusi esküvőre, amire hivatalosak vagyunk. A koktélruháról hamar letettem, szeretném megoldani a saját, jelenlegi ruhatáramból. Teljesen felesleges még egy alkalmi ruha, amit 1, maximum 2 eseményre veszek fel, főleg ha fotók is készülnek róla és még feltűnő is. (És ha rólam van szó, valószínűleg feltűnő.) A szabadidőt hamar kipipáltam, múlt csütörtökön besétáltam a Sinsay-be, és vettem egy egyszerű feketét 3.490 Ft-ért. 

ql421-99x-001.jpg

Közben más fronton is rendet tettem, és például letöröltem a telefonomról az összes ruhás applikációt. Valójában sosem használtam őket, cserébe jó sok helyet foglalt a memórián. Pár hírlevélről is leiratkoztam, és a Facebook követéseimet is redukáltam. Nem, nem azért, mert gyenge vagyok, és ha meglátok valami óriási akciót nem fogom kibírni, hanem azért, mert rengeteg olyan cégtől kaptam folyamatos értesítéseket, akiktől még soha nem vásároltam, és nem is valószínű, hogy a közeljövőben fogok.  

ourapps_230516_mobile.jpg

A selejtezés során egy dolog jutott még eszembe, hogy rövidnadrágom szinte egyáltalán nincs. Főleg olyan nem, ami kellően takar, és az irodába is bátran fel lehet venni egy blúzzal, ha 40 fokhoz közelít majd a hőmérséklet. Így pont kapóra jött egy - számomra - új hirdetés, amire a Facebookon bukkantam, ez pedig a House. Ti ismeritek? Holnapig ingyenes szállítás van a webshopban és feliratkoztam a hírlevélre is 10% kedvezményért. Így 4.045 Ft-ért csaptam le egy chino rövidnadrágra, amit holnap kézbesítenek. De mivel még áprilisban vettem nem számít csalásnak. ;) 

qq598-08x-002.jpg

A kihívásomban talán az a legnehezebb, hogy pont évszakváltás lesz a közepén. Hiába úgy érzem a tavaszi ruhatáramat kimaxoltam és nincs szükségem semmire, jön a nyár, és fogalmam sincs milyen igények fognak felmerülni bennem. De nem baj, ettől izgalmas, és örömmel vágtam bele. Arról nem is beszélve, hogy rengeteg biztató szót kaptam a kihívásommal kapcsolatban, ami extrán ösztönöz arra, hogy megcsináljam. 

Miután rendbe raktam a szekrényeket, teljesen más témába ástam bele magam, és a folytonos internetes böngészés helyett sütöttem egy teljes kiőrlésű tésztából, eritrittel készült, almás pitét. A receptet itt találjátok, annyi, hogy én a pudingot kihagytam belőle, szerintem felesleges. 

fullsizerender_28.jpg

Ma fogom befotózni azokat a ruhadarabokat, amikre már nincs szükségem, és eladásra kínálom őket. Készülök egy Blogger Wardrobe Sale eseményre is, ahol a Facebook oldalamon ti is láthatnátok ezeket a ruhákat, kiegészítőket. De erről majd időben értesítelek Titeket! :) 

Addig is puszi,

Detty

 

Szólj hozzá

környezetvédelem tudatosság glamour fogadalom fenntarthatóság noshopping